Search
Close this search box.
موکاپ

مجموعه موکاپ رایگان باکس آرت بازی های پلی استیشن با کیفیت فوق العاده را می توانید بصورت یکجا از فارس گرافیک دانلود کنید.در این مجموعه موکاپ باکس آرت بازی کنسول های PS5-PS4-PS3 با دو طرح موجود است که می توان در طراحی از آن ها استفاده کرد.

این مجموعه از 5 موکاپ با فرمت PSD + ویدیو آموزشی تشکیل شده و که می توانید فایل لایه باز طرح مورد نظر را در نرم افزار فتوشاپ اجرا و به راحتی با چند کلیک تصویر خود را جایگزین کنید.

این مجموعه موکاپ یک پیشنهاد بسیار عالی برای فروشگاه ها و فروشندگان بازی های پلی استیشن است که می توانند از این موکاپ ها در استوری اینستاگرام، سایت فروشگاهی، پوستر تبلیغاتی و… استفاده کنند.

⬇️ پیش نمایش موکاپ ها در انتهای پست ⬇️

موکاپ چیست؟

موکاپ (Mockup) اصطلاحی است که طراحان وب و گرافیک برای فایل پیش نمایش استفاده می کنند ، Mockup ها فایل های آماده گرافیکی هستند که در موضوعات مختلفی مثل لوگو ، کارت ویزیت ، پوستر ، قالب سایت و … استفاده می شوند .

فایل های موکاپ (Mockup) در نرم افزار فتوشاپ به صورت PSD ایجاد می شوند و  همان طور که گفته شد طراحان از موکاپ ها به عنوان یک پیش نمایش برای آثار خود استفاده می کنند .

برای مثال طراح گرافیکی اثری مانند لوگو طراحی می کند و می خواهد نتیجه اثر خود به صورت یک طرح چاپ شده بر روی کاغذ مشاهده کند ، بهترین راه استفاده از یک موکاپ برای نمایش نتیجه نهایی است که به بهترین شکل صورت می گیرد و می تواند نتیجه را به مشتری نشان دهد تا رضایت مشتری جلب کند. و به طور کلی Mockup این امکان را به طراح میدهد تا بتواند بهتر بر روی جزئیات طرح از جمله انتخاب رنگ ، سایز ، سبک نمایش و … تصمیم گیری کند.

ویدیو آموزش استفاده از موکاپ

مشخصات فایل ها :

فرمت: PSD
تعداد : 5 موکاپ
رزولوشن : DPI 300
حجم فایل دانلودی : 77 MB

پیش نمایش موکاپ ها

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت