Search
Close this search box.

با سلام خدمت کاربران محترم فارس گرافیک اگر هنگام عکس برداری موفق به ایجاد بوکه روی تصویر نشده اید یا قصد افزودن بوکه به صورت طبیعی روی تصاویرتان را دارید! ، بااستفاده از این آموزش به راحتی با چند کلیک ساده در نرم افزار فتوشاپ افکت دلخواهتان را ایجاد کنید. همچنین فایل های تمرینی موجود در باکس دانلود به یادگیری شما کمک میکنه.

🟠 توضیحات تکمیلی

شرایط ایجاد کردن بوکه ها بر روی تصویر به این صورت است که باید حتما یک منبع نور در تصویرتون وجود داشته باشه مثل نور های طبیعی و مصنوعی مانند لامپ ها و سایر روشنایی ها.

نکته مهم: وقتی که از لایه خودمون کپی میگیریم و قراره از اون تصویر بوکه استخراج کنیم حتما به Smart Object تبدیل کنید. چون بعدا میتونید مقادیر فیلتر هایی که روی لایه اعمال کردید رو تغیر بدید و ویرایش کنید.

در پارامتر های Filed Blur تحت هیچ عنوان اغراق نکنید و در قسمت Blur تا زمانی افزایش بدید اسلایدر رو که تقریبا منبع نور شما به صورت دایره ای دیده بشه.

در قسمت Light Bokeh تا زمانی که بوکه ها خودشون رو نشون بدن میتونید اسلایدر رو به راست هدایت کنید و در Bokeh Color هم تقریبا میتونید بسته به فضای عکستون یک مقداری اسلایدر رو افزایش بدید.

میزان روشناسی و تاریکی

همچنین قسمت Light Range هم میتونید روشنایی و تاریکی بوکه ها رو تنظیم کنید … 😉

اگر این ویدئو برای شما آموزنده بود حتما برامون کامنت بگذارید و برای دوستانتون ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت