Search
Close this search box.
موکاپ لپ تاپ
موکاپ لپ تاپ

موکاپ لپ تاپ معلق در هوا از زاویه سمت چپ امروزه در طراحی و پیش نمایش لوگو و بک گراند کاربرد بسیاری دارد، می توانید به راحتی طرح دلخواهتان را جایگزین کنید، با استفاده از این موکاپ حرفه ای، می توانید زمان طراحی های خود را کاهش دهید و ظاهری زیبا از طراحی خود ارائه نمایید. در انتهای این مطلب می توانید کاربرد موکاپ را مطالعه کنید.

پیش نمایش موکاپ لپ تاپ معلق در هوا از زاویه سمت چپ

موکاپ لپ تاپ

موکاپ و کاربرد آن:

فایل های موکاپ به انگلیسی (‌Mockup)، فایل هایی با فرمت psd هستند که جهت ارائه پیش نمایش طراحی هایی مثل لوگو،کارت ویزیت،پوستر،قالب سایت،‌پوشاک،و… مورد استفاده قرار میگیرد. و بطور کلی اشخاص و شرکت ها از فایل های موکاپ برای ارائه زیبا تر نمونه کار و در نهایت جذب مخاطب / مشتری استفاده میکنند.

فایل های موکاپ به گونه ای طراحی شده اند که با چند کلیک ساده در نرم افزار فتوشاپ به راحتی می توانید طرح خود را با همان افکت، زاویه دید و استایل به نمایش بگذارید. شرکت های تولیدی نیز با استفاده از فایل های موکاپ می توانند محصول خود را بدون صرف هزینه تولید و عکاسی، در معرض دید مخاطبین خود قرار دهند.
برخی فایل های موکاپ امکان تغییراتی از جمله میزان روشنایی، رنگبندی و … را به مخاطب می دهند.شما در فارس گرافیک به صد ها فایل موکاپ در دسته بندی های بسییار متنوع دسترسی دارید.

مشاهده دیگر موکاپ های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت