Search
Close this search box.
دانلود رایگان لوگو خانه کارگر PNG
دانلود رایگان لوگو خانه کارگر PNG

فایل وکتور با طراحی برداری به همراه فایل PNG نشان (لوگو) بانک خانه کارگر را به صورت رایگان، با کیفیت ساخت و طراحی ویژه را از فارس گرافیک دانلود کنید.

فرمت های موجود:

  • فرمت CDR ویژه نرم افزار کورل دراو
  • فرمت EPS ویژه نرم افزار ایلاستریتور
  • فرمت PNG (بدون پس زمینه) قابل استفاده در تمام نرم افزار ها

در مورد خانه کارگر :

خانهٔ کارگر جمهوری اسلامی ایران به‌طور دوفاکتو مرکز ملی سندیکایی ایرانیِ عضو فدراسیون جهانی سندیکاها و سازمانی غیردولتی و صنفی است که با هدف پیگیری مطالبات صنفی و حقوق کارگران و منسجم ساختن آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی تشکیل شده‌است. خانه کارگر در سال ۱۳۳۷ (پس از نوشته شدن قانون کار ایران) از اتحاد چند سندیکای کارگری تشکیل شد. خانه کارگر در طول زمان بارها تغییر کرده‌است و به دست احزاب مختلف افتاده‌است. خانه کارگر دارای پنجاه و دو شعبه در استان های دیگر ایران می باشد همچنین دارای 22 مرکز دانشگاهی جامعه علمی کاربردی وابسته به خانه کارگر می باشد خانه کارگر دارای بزرگترین تشکل کارگری در ایران با بیش از 2 میلیون می باشد از سال ۱۳۶۹ تاکنون علیرضا محجوب (نماینده دوره‌های پنجم تاکنون مجلس) دبیرکل خانه کارگر است. علی ربیعی و حسین کمالی دیگر اعضای شورای مرکزی خانه کارگر هستند.

قابلیت استفاده در:

فایل های وکتور در صنایع مختلف قابل استفاده است از جمله: طراحی گرافیک چاپی و دیجیتال امکان استفاده در صنایع برشکاری لیزر و دیگر دستگاه های برش.

مشاهده و دانلود فایل PNG بدون زمینه با کیفیت مناسب

دانلود رایگان لوگو خانه کارگر PNG

مشاهده دیگر وکتورهای وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت