Search
Close this search box.
سفید کردن پوست در فتوشاپ

شاید برای شما هم پیش آمده که بخواید رنگ بدن / چهره رو روشن تر کنید یا پوست سبزه رو تبدیل به سفید رنگ کنید، در این آموزش به صورت حرفه ای و در کوتاه درین زمان ممکن قادر به انجام این کار خواهید بود. همچنین فایل تمرینی این آموزش به همراه ویدئو در فایل فشرده قرار دادیم که می توانید از باکس دانلود اقدام به دانلود فایل کنید.

⁣قدم اول انتخاب فضای مورد نظر

⁣⁣
در قدم اول برای روشن(سفید) کردن پوست کافیه صورت مدل خودتون و یا اگه دست ها و قسمت های گردن مشخص بود اونارو هم به همراه صورت با استفاده از ابزار های Selections انتخاب کنید. هر چه دقت بیشتری در سلکشن داشته باشید خروجی حرفه ای تری خواهید داشت.

قدم دوم روشن کردن فضای انتخاب شده

در قدم دوم لایه عکس رو انتحاب میکنیم و یک ادجاستمنت Selective Color ایجاد میکنید و سراغ رنگ Red میرید و Black آن را تا انتها کاهش میدید و برای رنگ Yellow هم مجددا همین فرایند رو طی میکنید ، و سپس وارد رنگ Whites رو تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسیم کاهش میدیم. به همین سادگی 🥰⁣

برای طبیعی تر جلوه دادن، بخش هایی از لب، قرنیه چشم رو هم طبق آموزش در layers mask و با استفاده از براش به رنگ مشکی حذف میکنیم. نتیجه نهایی حاصل بشه به همین راحتی 😍⁣

خب آموزش تمام شد به همین راحتی امیدوارم لذت برده باشید، دقیقا طبق ویدئو آموزش رو پیر ببرید همچنین فایل تمرینی این آموزش و ویدئو رو میتونید از باکس دانلود دریافت کنید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت