Search
Close this search box.
اپلیکیشن Voila
اپلیکیشن Voila

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن “Voila ” ویرایش و ثبت سلفی زیبا را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

اپلیکیشن Voila یکی از اپ های سرگرم کننده و پرطرفدار جهت ادیت عکسهای شما است که با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی (AI) و کمی خلاقیت انسانی، یک سلفی و یا عکس ساده را به یک تصویر انیمیشنی و کارتونی تبدیل می کند. برای استفاده از قابلیت های این نرم افزار خاص تنها کافی است همان لحظه یک سلفی بگیرید و یا از گالری خود تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از آن دیگر همه چیز را به Voila بسپارید. 

تبدیل تصاویر شما به قطعات هنری، کارتونی و نقاشی های دوره رنسانس از جمله قابلیت های شاخص این اپلیکیشن هستند که مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته اند. شما همچنین می توانید از تصویر پرتره خود یک نقاشی حرفه ای مانند اثرات هنری قرن های پانزدهم، هجدهم و بیستم بسازید و آنها را به صورت دو بعدی و سه بعدی ذخیره نمایید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت های این اپ تنها می توانید عکسهای یک نفره و تصاویری که چهره تان به صورت واضح در آنها دیده می شود را در آن بارگذاری کنید تا فناوری هوش مصنوعی قادر به تشخیص آنها باشد. پس از انتخاب تصویر باید از میان گزینه های موجود ویرایش در Voila یک گزینه مانند کاریکاتور یا انیمیشن را انتخاب کنید تا اپلیکیشن فرآیند شناسایی و پردازش چهره تان را شروع کرده و در عرض چند ثانیه خروجی جالبی تحویل به شما تحویل دهد. 

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت