Search
Close this search box.
آموزش فعالسازی اموجی در فتوشاپ
آموزش ویدیویی فعالسازی اموجی در فتوشاپ

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، با آموزش ” فعالسازی اموجی در فتوشاپ ” در خدمت شما طراحان ارجمند و کاربران گرامی وبسایت فارس گرافیک هستیم.

اموجی چیست؟

اموجی یا شکلک در واقع تصاویر مفهومی و صورتک‌هایی هستند که در پیام‌های مجازی و وب سایت جهانی استفاده می‌شود. اموجی در واقع به معنای خط تصویری است. کلمه اموجی در زبان ژاپنی به معنای تصویر نگاشت است و از دو بخش تصویر شخصیت ساخته شده‌است. کد اسکریپت ایزو ۱۵۹۲۴ برای اموجی است.

کاربرد:

  • فتوکلیپ
  • ویدیو کلیپ
  • عکس نوشته
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی های تبلیغاتی

طریقه نصب و فعال سازی اموجی ها

کافیه که روی ابزار Text Tool قرار بگیرید و در قسمت جستجوی فونت هاتون (Emoji) رو تایپ کنید که میبینید یک فونتی برای شما به نمایش در میاد که به صورت اموجی هست، برای استفاده از انواع اموجی ها هم کافیه در تَب Window روی عبارت Glyphs کلیک کنید تا این پنجره براتون باز شه بعد مجددا روی ابزار Text Tool برید یک بار روی سندتون کلیک کنید تا نمایشگر تایپ کردن دیده شود بعد همون طوری که اون پنجره باز بود روی هر اموجی خواستید دبل کلیک کنید و اونو اضافه کنید و ازش استفاده کنید .

توضیحات تکمیلی

توجه کنید دوستان این فونت به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل شما نصب هست که اگه ویندوز باشه فونت های اندروید برای شما به نمایش در میاد و اگه یک سیستم عامل دیگه هم داشته باشید مثل مک فونت های آیفون براتون به نمایش در میاد، گرچه شما با هر سیستم عاملی میتونید فونت های مد نظرتون مثل اندروید و آیفون رو از گوگل به صورت انگلیسی تایپ کنید و جستجو کنید و نصبشون کنید برای نصب فونت هم کافیه کلیک راست کنید روی فایلش و Install رو بزنید / حتی شما میتونید هر کاری با این اموجی ها انجام بدید ؛ تکونشون بدید و بزرگ و کوچیک کنید و حتی لایر استایل و انواع کار ها باهاش انجام بدید.

آموزش ویدیویی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت