Search
Close this search box.
فونت فارسی راوی
فونت فارسی راوی

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، فونت فارسی ” راوی ” را در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

فونت فارسی راوی نتیجه همکاری سرکار خانم فهیمه نعمت الهی با گروه دیجی فونت میباشد که با حساسیت زیادی طراحی و به فونت تبدیل شده است. فونت های دستنویس انتخاب مناسبی برای عکس نوشته و استوری می باشد و مورد استقبال همه قرار می گیرد. قلم راوی با دو فرمت رایج ttf و otf طراحی شده  که باعث میشه در تمام نرم افزار های ویندوز و اپلیکیشن های اندرویدی قابل استفاده باشد.

فونت فارسی راوی مطابق با استانداردهای گروه دیجی طراحی شده یعنی علاوه بر اینکه به زیبایی خط اهمیت داده شده استاندارهای جهانی فونت نیز درآن بخوبی رعایت شده است . در تایپ فیس راوی علاوه بر کرنینگ و اعراب گذاری هوشمند برای هر حرف ، کلمات و سمبل های جایگزین متعددی جایگزاری شده تا در هنگام طراحی براحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

ساختار و اسکلت گلیف ها در فونت فارسی راوی به گونه ای است که براحتی خود را با عکس ها و عناصر گرافیکی هماهنگ میکند و زیبایی طرح نهایی را دو چندان می کند .ما این قلم فارسی را به شما طراحان خوش ذوق و خلاق توصیه می کنیم . این فونت یک انتخاب مناسب برای کسانی است که در انتخاب فونت وسواس دارند .

قابل استفاده در:

  • جملات قصار
  • جملات تاکیدی
  • شعار های تبلیغاتی
  • دلنوشته های احساسی
  • عکس نوشته فانتزی و عاشقانه
  • استوری و پست های شبکه های اجتماعی

مهدی برقگیر طراح خلاق و خوش ذوق، فونت راوی را طراحی نموده اند.

پیش نمایش

فونت فارسی راوی

مشاهده دیگر فونت های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت