Search
Close this search box.
اپلیکیشن Chroma Lab
اپلیکیشن Chroma Lab

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Chroma Lab ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

یکی از گسترده ترین دسته بندی های موجود در مارکت اندروید مربوط به ابزار های ویرایش تصویر می باشند که به تعداد آن ها روز به روز افزوده می شود. این نرم افزار ها به دلیل نیاز نبودن به دانش خاص هنگام کار کردن با ان ها، دارای طرفداران بسیاری هستند. با توجه به این موضوع سایت فارس گرافیک نیز تا کنون سعی بر این داشته تا بهترین این ابزار های هوشمند در زمینه ویرایش عکس ها را معرفی نماید که همانند همیشه برای اولین بار در ایران قصد منتشر کردن یک استارت اپ حرفه ای در زمینه تصاویر را داریم. Chroma Lab Pro عنوان یک استودیو ویرایش و تنظیمات رنگ تصاویر می باشد که توسط Ilixa برای اندروید توسعه و منتشر شده است.
یکی از گسترده ترین دسته بندی های موجود در مارکت اندروید مربوط به ابزار های ویرایش تصویر می باشند که به تعداد آن ها روز به روز افزوده می شود. این نرم افزار ها به دلیل نیاز نبودن به دانش خاص هنگام کار کردن با ان ها، دارای طرفداران بسیاری هستند.

یکی از مهم ترین امکانات این نرم افزار که توسعه دهنده مانور زیادی بر روی ان داده است تنظیمات خاص برای ایجاد تغییرات در رنگ تصاویر می باشد ؛ به گونه ای که هیچ گونه محدودیتی در تغییر رنگ ها وجود ندارد و با افزودن رنگ های دلخواه به برخی از قسمت ها می توانید تصاویری فوق العاده را به ثبت برسانید. برنامه فوق با یک ماژول انیمیشن قدرتمند همراه است که کمک می کند کاربران تا حد امکان تغییرات دلخواهشان را بر روی عکس و ویدیو ها اعمال کنند.

برخی از امکانات اپلیکیشن Chroma Lab

  • ویرایش و ایجاد تغییرات در رنگ تصاویر بدون هیچ گونه محدودیتی
  • بیش از 50 افکت مختلف و متنوع برای شخصی سازی هر چه بیشتر عکس ها
  • توانایی اعمال افکت ها تنها بر روی قسمتی خاص از تصاویر
  • دو قابلیت آندو و ردو برای جلوگیری از ویرایش دوباره تصاویر در صورت بروز هر گونه اشتباهی
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان
  • فایل های خروجی بسیار با کیفیت

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت