Search
Close this search box.
فونت فارسی نوژا گرام
فونت فارسی نوژا گرام

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، فونت فارسی ” نوژا ” را در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

فونت فارسی نوژا یک فونت با شخصیتی شاد و پرانرژی که نتیجه همکاری سرکار خانم بهنوش آذری با گروه دیجی فونت است که در اواسط آبان ماه سال ۹۹ طراحی آن آغاز شد و در اواخر آذرماه نمونه اولیه این فونت زیبا طراحی شد.برای اینکه خروجی  این فونت زیبا و چشم نواز باشد ،طراحی و جای گذاری حروف آن بارها مورد بازبینی قرار گرفت تا نتیجه نهایی قلمی زیبا و استاندارد باشد. فونت کردی نوژا  یک فونت دستنویس زیبا و پرانرژی است که با حساسیت زیادی توسعه داده شده است تا بتواند طیف وسیعی از سلیقه ها به سمت خودش جلب کند.

فونت فارسی نوژا به خاطر ساختمان حروف، جای گذاری استاندارد گلیف ها، کلمات جایگزین متنوع  و کرنینگ متعادل می تواند انتخاب مناسبی برای متنهای طولانی باشد .یعنی شما براحتی و بدون نگرانی می توانید متنهای طولانی حود را در استوری ها و عکس نوشته های خود استفاده کنید .این فونت بصورت کامل از زبان کردی و عربی پشتیبانی می کند و با اعراب گذاری هوشمند برای هر حرف دست شما را برای تزیین تایپوگرافی ها باز می گذارد .

قابل استفاده در:

  • جملات قصار
  • جملات تاکیدی
  • شعار های تبلیغاتی
  • دلنوشته های احساسی
  • عکس نوشته فانتزی و عاشقانه
  • استوری و پست های شبکه های اجتماعی

پیش نمایش فونت فارسی نوژا گرام

فونت فارسی نوژا گرام
فونت فارسی نوژا

فونت چیست؟

به قلم‌های رایانه‌ای فونت گفته می‌شود. فونت می‌تواند انواع مختلفی با شکل‌های گوناگون داشته باشد.در واقع حروف‌چینی زبان نوشتاری در رایانه نوعی فونت است که اگر شامل حروف الفبا و علائم نگارشی باشد به آن تایپ‌فیس گفته می‌شود.از جمله فونت‌های مطرح فارسی می‌توان فونت نازنین، یکان و تیتر را نام برد.

مشاهده دیگر فونت های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت