Search
Close this search box.
فونت فارسی نفس گرام
فونت فارسی نفس گرام

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، فونت فارسی ” نفس ” را در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

فونت فارسی نفس نتیجه یک تعامل و همکاری بلند مدت میان سرکار خانم نفس پارسا و گروه دیجی فونت بود که بارها مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت تا محصول خروجی فونتی زیبا ، چشم نواز و رمانتیک باشد . اگر شما هم از آن دسته از طراحان مشکل پسند باشید به جرات می توان گفت که فونت نفس را نادیده نخواهید گرفت.

فونت های دست نویس همیشه انتخاب خوبی برای طراحانی بوده که به دنبال ابزاری برای خاص جلوه دادن متون و تاکیدی دل نشین در تایپوگرافی های خودشون بودن که فونت فارسی نفس با استایل خودکاری خودش این حس و حال را در ذهن مخاطب القا می کنه.فونتی شیک ،خاص با حال و هوایی رمانیک و عاشقانه که حس شادمانی و غم را در خود جای داده است.

قابل استفاده در:

  • جملات قصار
  • جملات تاکیدی
  • شعار های تبلیغاتی
  • دلنوشته های احساسی
  • عکس نوشته فانتزی و عاشقانه
  • استوری و پست های شبکه های اجتماعی

پیش نمایش فونت فارسی نفس گرام

فونت فارسی نفس گرام
فونت فارسی نفس

فونت چیست؟

به قلم‌های رایانه‌ای فونت گفته می‌شود. فونت می‌تواند انواع مختلفی با شکل‌های گوناگون داشته باشد.در واقع حروف‌چینی زبان نوشتاری در رایانه نوعی فونت است که اگر شامل حروف الفبا و علائم نگارشی باشد به آن تایپ‌فیس گفته می‌شود.از جمله فونت‌های مطرح فارسی می‌توان فونت نازنین، یکان و تیتر را نام برد.

مشاهده دیگر فونت های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت