Search
Close this search box.
فونت فارسی قاف
فونت فارسی قاف

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، فونت فارسی ” قاف ” را در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

فونت فارسی قاف یک فونت نمایشی ، هندسی و فانتزی می باشد که از روی یک فونت دموی عربی بنام ابدو توسط گروه دیجی فونت  بازطراحی و برای زبان فارسی و کردی بهینه شده است .تغییر در ساختار حروف ، اضافه شدن کاراکترهای زبان کردی و جایگزین های متنوع برخی از تغییراتی است که در فونت قاف صورت گرفته است .

پشتیبانی کامل به همراه تمام جایگزین ها از زبان کردی امکان جدیدی است که اخیرا در فونت های دیجی رخ داده که مورد استقبال هموطنان کرد زبان قرار گرفته که به راحتی می توان با نصب کیبورد کردی، از این زبان بصورت کامل بهره گرفت .فونت فارسی قاف ساختاری هندسی دارد که انتخاب مناسبی برای عناوین تاکیدی در پروژهای گرافیکی می باشد.

کانون تاکیدی فونت فارسی قاف  به گونه ای است که نظر هر بیننده ای را بسمت خود جلب می کند که با ترکیب با سایر فونت های متن و دستنویس می توان آثاری بدیع ، چشم نواز و ماندگار را خلق کرد. اگر از آن دسته از طراحانی هستید که در انتخاب فونت وسواس دارین ما به شما این فونت زیبا را توصیه می کنیم .

فونت فارسی قاف یک فونت استاندارد و هوشمند می باشد که براحتی می توانید در تمام اپلیکیشن های گرافیکی و موبایلی بدون هیچ گونه مشکلی استفاده نمایید .این فونت دارای اعراب هوشمند برای هر حرف ، جایگزین های متنوع اتوماتیک برای زیبایی متن و همچنین حروف جایگزین ترکیبی می باشد .

قابل استفاده در:

  • جملات قصار
  • جملات تاکیدی
  • شعار های تبلیغاتی
  • دلنوشته های احساسی
  • عکس نوشته فانتزی و عاشقانه
  • استوری و پست های شبکه های اجتماعی

مهدی برقگیر طراح خلاق و خوش ذوق، فونت قاف را باز طراحی نموده اند.

پیش نمایش

فونت فارسی قاف

مشاهده دیگر فونت های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت