Search
Close this search box.
آموزش نصب فونت در اینشات
آموزش نصب فونت در اینشات

اینشات یک برنامه ویرایش ویدئو و عکس است که با آن می‌توانید ویدئو و عکس‌های حرفه‌ای برای اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی بسازید. این برنامه دارای امکانات زیادی است که یکی از آن‌ها قابلیت اضافه کردن فونت فارسی به متن‌های خود است. در این آموزش به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید فونت فارسی را به برنامه اینشات اضافه کرده و با آن متن را زیباتر کنید.

پشتیبانی از فونت فارسی

همانطور که گفته شد یکی از قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار برای کاربران فارسی زبان، پشتیبانی از نصب و اجرای فونت های فارسی است. شما با دانلود هر فونتی که با فرمت ttf باشد می توانید از طریق آموزشی زیر در نرم افزار اینشات نصب کرده و استفاده کنید.

فیلم آموزشی با زبان فارسی

نمونه فونت استفاده شده در اینشات

پکیج فونت اینشات + آموزش نصب
آموزش نصب فونت در اینشات

فونت های گلچین شده نستعلیق برای استفاده در نرم افزار اینشات 

پکیج فونت اینشات شامل 25 فونت فارسی سالم و استاندارد ویژه نمایش در صفحه های موبایل در یک فایل فشرده است.

دانلود نسخه پرو نرم افزار اینشات بدون لیبل و واترمارک و تبلیغات

چرا اینشات اینقدر محبوب شد؟

نرم افزار اینشات یکی از پرقدرت ترین نرم افزار های ویرایش عکس و فیلم برای موبایل است، که امروزه بسیاری از تولید کنندگان محتوا از آن برای صفحات شبکه های اجتماعی، مارکتینگ محصولات، سیستم تعامل با مشتریان از این نرم افزار استفاده می کنند.

سیستم پشتیبانی این نرم افزار روز به روز به قابلیت های این نرم افزار اضافه میکنند. از جمله دلایل موفقیت این نرم افزار، امکان ویرایش عکس و فیلم در یک نسخه اپلیکیشن بوده و رابط کاربری ساده، در دسترس بودن نسخه پرو، پشتیبانی از زبان و فونت فارسی از دلایل مهم محبوبیت اینشات می توان نام برد.

3.7/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت