Search
Close this search box.
وکتور لوگو شخصیت بازی
وکتور لوگو شخصیت بازی

درود بر شما کاربران ارجمند تارنما فارس گرافیک،  فایل وکتور ” لوگو شخصیت بازی ” را با طراحی جذاب برای شما آماده نموده ایم.

قابل ویرایش در Illustrator

لوگو یا آرم چیست؟

لوگو یا نشانه نمادی است برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشان دهنده رد بر جای مانده از او در آنجا است.

طراحی نشانه یکی از تخصص های رایج و منحصر به فرد در طراحی های گرافیکی محسوب می شود و سابقه طراحی نشانه به زمان های بسیار بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مربوط به مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود.

از تحولات مربوط به ثبت نشانه ها در دیواره غارها بود که حروف و به تبع آن خط اختراع گشت.
لوگو نشانه یا علامتی گرافیکی است که توسط سرمایه داران تجاری، موسسات و حتی اشخاص حقیقی، برای متمایز کردن خود از دیگران در دید عموم، استفاده می شود. لوگوها یا تماما گرافیکی هستند (سمبل یا آیکن) و یا از نام تجاری سازمان یا موسسه تشکیل شده اند (لوگوتایپ یا ورد مارک).

در دوران حروف چینی با فلز داغ، لوگو تایپ، مجموعه ای از فونت ها و کاراکترها بود. در دوران کنونی که عصر ارتباطات است، لوگوی یک شرکت، اغلب مترادف با مرغوبیت یا برند شرکت است.

مشخصات:

  • RGB
  • پسوند: AI
  • حجم: 1 MB

توضیحات:

  • کاملا لایه باز
  • امکان هرگونه ویرایش

پیش نمایش

وکتور لوگو شخصیت بازی

مشاهده دیگر وکتورهای وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت