Search
Close this search box.
اپلیکیشن PhotoRoom App
اپلیکیشن PhotoRoom App

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” PhotoRoom ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

PhotoRoom – Remove Background & Create Pro Photos عنوان یک اپلیکیشن ویرایش حرفه ای و حذف پس زمینه تصاویر می باشد. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیار تان قرار می دهد اما به نوعی می توان گفت که تعداد زیادی از آن ها مختص کاربران علاقه مند به سوشال مدیا می باشد. به وسیله گزینه های موجود قادر خواهید بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور هایی فوق العاده را برای پست های تان خلق کنید. اصلی ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر می باشد.

شما خواهید توانست به آسانی هر چه تمام تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش ها در دسترس تان قرار دارد که استفاده از آن ها تنها به خلاقیت شما عزیزان بستگی خواهد داشت. برای افزایش جذابیت هر چه بیشتر تصاویر استفاده از الگو ها را فراموش نکرده و با متن هایی دوستان تان را جذب توانایی های خود کنید. قالب های موجود کلاژ ساز شرایطی را فراهم می سازند که چندین تصویر را در کنار یکدیگر قرار دهید و عکسی بی نظیر را دریافت نمایید.

برخی از امکانات اپلیکیشن PhotoRoom

  • مجموعه ای از گزینه های متنوعی ویرایشی نظیر تنظیم کنتراست، اشباع و …
  • حذف خودکار پس زمینه عکس ها و جایگزین کردن شان با زمینه هایی زیبا
  • بیش از هزار الگوی خاص برای ایجاد استوری ها و پست هایی جذاب
  • چندین قاب متنوع برای ساخت کلاژ هایی پر هیجان
  • نوشتن متن ها با فونت های مختلف و قرار دادن آن ها روی تصاویر
  • فیلتر هایی فوق العاده برای کاهش نیاز شما به ابزار جانبی

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت