Search
Close this search box.
اپلیکیشن Remini
اپلیکیشن Remini

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” eToolkit Photo Editor ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

Remini – Photo Enhancer نام یک اپلیکیشن برای افزایش کیفیت عکس ها و فیلم ها، برای سیستم عامل های اندروید و iOS است که توسط Remini توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و با زدن یک دکمه عکسها و فیلمهای خود را از حالت بی کیفیت و دارای نویز و تاری به عکس ها و فیلم های بسیار زیبا و با کیفیت تبدیل کنید. برای ساخت این برنامه از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و پردازش تصویر استفاده شده است تا همه کارها به صورت خودکار و با دقت بسیار بالایی صورت بگیرد.

علاوه بر این می توانید با استفاده از این برنامه تصاویر سیاه و سفید خود را به تصاویر رنگی با کیفیت بالا تبدیل کنید. هوش مصنوعی موجود در برنامه قادر است بهترین رنگ را برای هریک از اشیا و عناصر موجود در تصویر انتخاب کرده و اعمال نماید. همچنین امکان تبدیل تصاویر به نقاشی نیز وجود دارد. به دلیل استفاده از فناوری یادگیری ماشین، هرچه بیشتر از این برنامه استفاده شود، دقت و کارایی آن نیز بالاتر می رود. به همین خاطر همواره شاهد بهبود کیفیت تصاویر تولید شده توسط این برنامه خواهید بود.

برخی از امکانات اپلیکیشن Remini – Photo Enhancer

  •  استفاده از آخرین فناوری های هوش مصنوعی و پردازش تصویر
  •  افزایش کیفیت عکس ها و فیلم های قدیمی و حذف تاری و نویز از آنها
  •  قابلیت رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید با بهترین کیفیت
  •  قابلیت تبدیل تصاویر به نقاشی
  •  کاربری بسیار ساده و آسان برنامه و انجام تمامی کارها با زدن یک دکمه
  • زیباسازی تصاویر پرتره با کارهایی مثل حذف لک ها از صورت و ….

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت