Search
Close this search box.
موکاپ لوگو روی چوب
موکاپ لوگو روی چوب

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، فایل لایه باز ” موکاپ لوگو روی چوب” را با کیفیت مناسب و جذاب در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

بسیاری از کاربران شاید اهمیت موکاپ را ندانند، و تصور کنند که برای کاربران مبتدی می باشد، در حالی که اینطور نیست و ویژه طراحان می باشد که پروژه سفارشی کارفرمایان را با موکاپ به وی نمایش دهند، حتما با خود می گویید چرا؟
موکاپ در زبان فارسی به معنای پیکره نما، یا به زمان عامیانه یعنی نمایش دهنده، شاید به این موضوع توجه نکرده باشید که موکاپ در جلب نظر کافرمایان نقش به سزایی دارد، و طرح شما را زیباتر نمایش می دهد.
از این رو یک موکاپ خوش نقش را برای شما طراحان ارجمند تهیه نموده ایم

موکاپ (Mockup) چیست؟

موکاپ (Mockup) اصطلاحی است که طراحان وب و گرافیک برای فایل پیش نمایش استفاده میکنند ، Mockup ها فایل های آماده گرافیکی هستند که در موضوعات مختلفی مثل لوگو ، کارت ویزیت ، پوستر ، قالب سایت و … استفاده میشود .

فایل های موکاپ (Mockup) در نرم افزار فتوشاپ به صورت PSD ایجاد میشود و  همان طور که گفته شد طراحان از موکاپ ها به عنوان یک پیش نمایش برای آثار خود استفاده میکنند .
فرض مثال طراح گرافیکی اثری مانند لوگو طراحی میکند و میخواهد نتیجه اثر خود به صورت یک طرح چاپ شده بر روی کاغذ مشاهده کند ، بهترین راه استفاده از یک موکاپ برای نمایش نتیجه نهایی است که به بهترین شکل صورت می گیرد و می تواند نتیجه را به مشتری نشان دهد تا رضایت مشتری جلب کند.
به طور کلی Mockup این امکان را به طراح میدهد تا بتواند بهتر بر روی جزئیات طرح از جمله انتخاب رنگ ، سایز ، سبک نمایش و … تصمیم گیری کند.

مشخصات:

  • RGB
  • فرمت: PSD
  • حجم: 70/5 MB
  • رزولوشن: ۷۲ DPI

پیش نمایش

مشاهده دیگر موکاپ های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت