Search
Close this search box.
اپلیکیشن Cartogram

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Cartogram ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

یکی از جذاب ترین امکانات تلفن های هوشمند که به لطف شرکت های بزرگی همانند گوگل امروزه در اختیار هر کسی قرار دارد نقشه های آنلاین می باشد؛ اگر بخواهیم از دیدگاه دیگری به نقشه ها نگاه کنیم می توان گفت که از زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند که همین زیبایی نیز عامل پیدایش یک ایده شده است!

Crtogram – Map Wallpapers & Backgrounds نام یک اپلیکیشن خاص برای ساخت والپیپر از نقشه ها مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Round Tower توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا در مدت زمانی بسیار کوتاه و تنها با یک اشاره نقشه ها را به تصاویر زمینه بسیار جذابی تبدیل کنند. یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در این استارت اپ امکان تبدیل نقشه مکان مورد علاقه شما به والپیپر است که کمک می کند هر چیزی به سلیقه کاربر باشد. چندین استایل مختلف در اختیار هر کسی می باشد که استفاده از آن ها تنها به سلیقه شخصی کاربران بستگی دارد. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالاست و با انواع صفحه نمایش ها سازگار است. همچنین بهتر است بدانید که علاوه بر تصویر زمینه قادر به تنظیم والپیپر در پس زمینه لاک اسکرین هستید.

برخی از امکانات اپلیکیشن Cartogram :

  • تبدیل نقشه های آنلاین به والپیپر هایی بسیار زیبا
  • امکان انتخاب مکان مورد نظر خود بر روی نقشه های آنلاین برای تبدیل به تصویر زمینه
  • دسترسی به چندین استایل مختلف برای افزایش جذابیت والپیپر های ایجاد شده
  • تنظیم تصاویر به عنوان والپیپر صفحه اصلی و یا لاک اسکرین
  • کیفیت فوق العاده بالای فایل های خروجی
  • به اشتراک گذاری تصاویر ایجاد شده با دوستان خود در شبکه های اجتماعی

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت