Search
Close this search box.
سفیر عشق بازی ایرانی

داستان بازی:

بازی ایرانی سفیر عشق داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در شهر کوفه عراق به عنوان سفیر امام حسین (ع) می باشد که در این بین به حوادث کربلا نیز پرداخته می شود. به جرعت میتوان سفیر عشق را بزرگترین بازی رایانه ای تاریخ اسلام معرفی کرد.

به گفته سازندگان بازینامه آن توسط کارشناسان مذهبی و با تحقیق و مشورت کامل تدوین گردیده و برای اولین بار تعاملی بین مخاطبین بازی رایانه ای با فضای تاریخ اسلام با یک ظاهر اثر گذار و جذاب رقم می خورد.

بازی ایرانی سفیر عشق

مهران، نام شخصتی اصلی این بازی و یک جوان ایرانی و از مریدان حضرت علی (ع) که در سپاه امام حسن مجتبی(ع) حضور داشته و پس از اینکه امام حسن(ع) با خیانت رو به رو و به شهادت رسید این فرد از ری به کوفه مهاجرت کرد.

مهران پس از اتفاقاتی که برای حضرت مسلم رخ داد، ماموریت دارد که از شهر کوفه و سربازان عبیدالله فرار کند و خودش را به کاروان امام حسین(ع) برساند.

نقش های مذهبی مانند: مسلم ابن عقیل، مختار ثقفی، نعمان، ابن بشیر، هانی ابن عروه و … از شخصیت های این بازی هستند که در طول اجرای گیم پلی با آن رو به رو خواهید شد.

ایده اولیه ساخت بازی از سال 1394 شکل گرفت و پروژه از سال 1397 به صورت رسمی توسط تیم تخصصی بازی سازی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی و با تهیه کنندگی مهدی جعفری کلید خورد و تا 30 آذر ماه 1399 به طول انجامید.

روند ساخت بازی:

بازی ایرانی سفیر عشق

سبک بازی:

یک بازی اکشن شمشیری سوم شخص، بر مبنای مبارزه تن به تن که قهرمان بازی باید با سلاح هایی مثل شمشیر و کمان با تمامی دشمنان مواجه شود.

سبک اکشن یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین سبک بین بازی های ویدئویی شناخته می شود. در این ژانر، بازی اول شخص وجود ندارد و تمامی کاراکتر ها به صورت سوم شخص هستند.

گالری تصاویر گیم پلی:

ویژگی های بازی:

  • گیم پلی متنوع قابلیت هایی مثل: اسب سواری، مخفی کاری، مبارزات مستقیم تن به تن و حل معما های مختلف
  • طراحی سیستم QUE و کلید زنی یا به عبارتی ناک اوت کننده
  • هوش مصنوعی متنوع و متفاوت که بر اساس نوع کاراکتر عملکرد حمله و دفاع خاص خود را دارا می باشد
  • طراحی اکوسیستم داخلی برای رفتار کاراکتر های عادی و مردم شکل به شکلی هوشمند
  • تنوع در دشمن ها و دسته بندی بر اساس میزان قدرت، ظاهر، نقاط ضعف و قدرت
  • محیط پردازی ویژه در فضای عراق ایرانی صدر اسلام
  • طراحی طبیعی و باکیفیت کارکتر های بازی
  • طراحی، مدلسازی بیش از 2 هزار آبجکت محیطی
  • صد ها پلان انیمیشن سه بعدی و دو بعدی در قالب روایت سینمایی
  • بیش از 60 دقیقه موسیقی حماسی

ویدئو گیم پلی بازی:

چه چیزی سفیر عشق را در ایران متمایز می کند؟

استفاده از تکنولوژی های روز بازی سازی دنیا آن هم در یک بازی ایرانی بسیار امیدوار کننده است.دقت در طراحی، مدلسازی،ریگ، انیمیشن، و… این بازی را نسبت به دیگر بازی های ایرانی متمایز می کند. انجین مورد استفاده در این بازی Unreal Engine 4 می باشد که از قدرتمند ترین های روز دنیا و مورد استفاده شرکت های معتبر و بزرگ صنعت بازی سازی دنیا می باشد.

بازی ایرانی سفیر عشق

به گفته سازندگان بیش از ده هزار انیمیشن منحصر به فرصد در این بازی استفاده شده که بیش از 300 دقیقه انیمیشن در حرفه ای ترین استودیو های موشن کپچر ایران و با بالاترین حد کیفیت ضبط شده و در طول داستان بازی بیش از یک ساعت صحنه سینمایی با کیفیت بالا و به صورت Real Time  اجرا می شود.

سخن پایانی:

شاید درست نباشد که این بازی را با بازی های تراز اول دنیا و نسل نهمی مقایسه کرد چرا که شرایط ساخت بازی در خارج و داخل کشور بسیار متفاوت است اما گیم پلی های منتشر شده از بازی و واکنش مخاطبین در شبکه های اجتماعی نشان از روند رضایت بخش بازی میان مخاطبان را دارد.

دربررسی هایی که در بازی های ایرانی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با توجه به افزایش سطح کیفی سفیر عشق نسبت به دیگر بازی های داخلی باعث شده که سطح توقع کاربران ایرانی ها را نسبت به ساخت بازی های رایانه ای یک سر و گردن بالا تر برو امیدواریم که پس از درخشش این بازی شاهد حمایت های ویژه از متخصصین این حوزه باشیم.

دریافت بازی

تیزرکوتاه بازی سفیر عشق با صدای سالار عقیلی
تیزر کامل سفیر عشق با صدای سالار عقیلی

دریافت بازی تنها از طریق وبسایت رسمی سفیر عشق و فروشگاه های معتبر تائید شده امکان پذیر است، لطفا با خرید و نصب قانونی بازی از سازندگان اثر حمایت کنید.

به نظر شما این بازی میتونه شروعی برای ورود ایران به عرصه صنعت بازی سازی بین المللی باشه؟

5/5 - (1 امتیاز)

7 پاسخ

    1. سلام و وقت بخیر ، همینطور که از عنوان پست قابل مشاهده هست این پست جهت معرفی بازی سفیر عشق قرار داده شده و امکان دانلود این بازی وجود ندارد و همچنین جهت اجرای بازی نیاز به قرار گیری دیسک یا فلش در درایور الزامی است که سازدگان بازی این محدودیت ها را جهت رعایت حق کپی رایت قرار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت