Search
Close this search box.
15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

بشر در طول حیاتش، همواره از وسیله ای برای برقراری ارتباط استفاده می کرده است، تا بتواند پیام خود را به دیگران برساند.انسان اعصار گذشته، در زمان هایی دور، از ارتباطات چهره به چهره و رو در رو استفاده می کرده و از طریق طبل و دود پیام هایش را برای دیگران ارسال می کرده است.

بنابراین، انسان با سعی و تلاش برای برقراری ارتباط بیشتر با اطراف خود، در طولانی مدت به زبان شفاهی دست یافت و از آن برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر استفاده کرد.اختراع حروف الفبا، مانند پلی، گفتار و نوشتار را به یک دیگر نزدیک کرد و آن دو را با یک دیگر آشتی داد، فاصله ها از میان رفت و انسان توانست، به انتقال افکار و ارسال آن برای دیگران فکر کند.در این عصر، بیشتر از حس بینایی استفاده می شد و علاوه بر محتوا، به رسانه یا وسیله انتقال پیام توجه گردید.

مجموعه ی روزی روزگاری ( once upon a time) توسط luli kibudi طراحی شده که نشان دهنده نقطه ایست که دنیای مدرن و کلاسیک با یکدیگر دیدار میکنند.

در ادامه می توانید این مجموعه پوستر های زیبا و خلاقانه را مشاهده نمایید

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

مایکروسافت ورد ( Microsoft Word)

از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. از این نرم افزار برای تایپ، فرمول نویسی، درج جدول و… استفاده می شود همچنین اندازه ی متن و کلمات را می توان با استفاده از ابزار های ورد تغییر داد. با استفاده از نرم افزارهای ورد همچنین می توان یک فایل متنی را ذخیره نمود و یا در صورت نیاز آن را ویرایش کرد

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

لینکدین (LinkedIn)

یک سرویس شبکه اجتماعی تجاری است. این شبکه اجتماعی، برای کسب و کار حرفه ای مناسب ترین شبکه اجتماعی مجازیست!پایه کار شبکه اجتماعی “LinkedIn” بدین گونه است که کاربران را تشویق می کند تا یک پروفایل کاملا حرفه ای بسازند و از این پروفایل ساخته شده می توانند در سایت های دنیای مجازی به عنوان یک رزومه کاری استفاده نمایند!

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

شبکه‏‏ ی یوتیوب

از ابتدای عرضه‏ در سال 2005 تاکنون، به منبع رسانه‏ ای مدرنی تبدیل شده است. در حال حاضر، یوتویوب با بیش از 2400 کانال ویدیوها را به دست یک میلیارد مشترک می‏ رساند.بازاریابی با محتوای ویدئویی ارزش سرمایه ‏گذاری فراوانی دارد که یوتیوب را به عنوان عاملی کلیدی مطرح می‏ کند. پلتفورم ویدیویی یوتیوب با گوگل پیوندی تنگاتنگ دارد که بستر اجتماعی و تأثیرگذاری برای بازاریابی و تجارت به ‏نظر می‏ رسد. بنابراین، بررسی و مطالعه‏ ی مزایا و روندهای بازاریابی محتوای ویدیویی آنلاین از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. ساخت و تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب روشی بی‏نظیر برای تقویت و اعتبار کسب و کارهای آنلاین است. برای داشتن کسب و کار آنلاین و توسعه‏ ی آن و فعالیت در یوتیوب اولین گام دانلود یوتیوب است.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

 ویکی پدیا( Wikipedia)

یک دانشنامه برخط چندزبانه مبتنی بروب با محتوای آزاد  وهمکاری بازاست که با همکاری افراد داوطلب نوشته می‌شود و هر کسی که به اینترنت و وب دسترسی داشته باشد می‌تواند مقالات آن را ببیند و ویرایش کند.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

 واتس‌اَپ(WhatsApp)

یک برنامه  پیام رسانی فوری برای تلفن های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اَپ ساخته شده‌است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا وای فای برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. افزون بر توانایی فرستادن متن ساده می‌توان پرونده هایی مانند pdf، نگاره، آوا و ویدئو را با واتس‌اَپ فرستاد.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

فیس بوک (FACEBOOK)

فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در 4 فوریه 2004 توسط جوانی به نام مارک زاکربرگ به وجود آمد. از طریق فیس بوک می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیسبوک هستند به برقراری ارتباط پرداخت و از این طریق به مبادله اطلاعاتی از قبیل عکس، فیلم یا پیغام پرداخت. فیسبوک یک صفحه مجازی است که کاربران اینترنتی از سرتاسر دنیا، می توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

نتفلیکس (Netflix)

یک شرکت آمریکایی رسانه جاری است که به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد.نتفلیکس به دلیل گوناگونی فیلم و سریال‌هایی که در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد و حق اشتراک ارزان‌تر نسبت به دیگر شرکت‌ها، محبوبیت ویژه‌ای دارد. 

 

آی کلود ( Icloud)

آیکلود درایو سرویسی میباشد که از طریق آن میتوان هر گونه فایل و داکیومنتی را از قبیل : پی دی اف , آفیس و … در آن ذخیره کرد و در زمان های مختلف و از دیوایس های مختلف به آن ها دسترسی پیدا کرد . یعنی اینکه اطلاعات در همه جا با هر وسیله ای در اختیارتان میباشد .

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

اسپاتیفای (spotify)

یک سرویس پخش موسیقی است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدئوی هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید. علت جذابیت اسپاتیفای برای مخاطبین این است که صرفا می‌توان با ساخت یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا اتصال از طریق فیسبوک به‌طور رایگان از سرویس اسپاتیفای استفاده کرد.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرم یا اینِستاگرام (Instagram) شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم‌رسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت هم‌رسانی ویدیو دراینِستاگرام۶۰ ثانیه است.فضای محتوایی اینستاگرام پر است از تصاویر غذاهای پخته‌شده یا خورده‌شده توسط کاربران، گزارش‌های آنلاین از سفر، میهمانی‌های کوچک، کنسرت‌های موسیقی، مراسم‌های آیینی، رستوران‌گردی و کافه‌نشینی، قدم‌زدن در کوچه و خیابان و پارک‌ها و…

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

گلوو (GLOVO)

استارت آپ Glovo در سال 2015 در بارسلونا فعالیت خود را آغاز کرد و این امکان را به مشتریان خود می دهد تا در چند دقیقه کالای مورد نظر خود را خریداری،تحویل و یا ارسال کنند.این کمپانی این فرصت را به کاربران می دهد تا امکان سفارش، تحویل و ارسال هر گونه محصول را در شهر داشته باشند. محصولات خانگی ، مواد غذایی و دارویی به طور جداگانه در فرم درخواست اختصاص داده می شود، با این حال، کاربران می توانند هر گونه اقلام دیگری را خریداری کنند. خدمات پیک اجازه می دهد تا دریافت کننده سفارش خود را کمتر از یک ساعت تحویل بگیرد.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

اسلک (slack)

اسلک slack یک چت روم برای کل شرکت است. اسلک slack تیم کاری، به چند کانال کوچک تقسیم می شود تا اعضای گروه با هم در آنها حرف بزنند و مسایل و علایقشان را در میان بگذارند.به عبارت دیگر اسلک  یک محیط  و پلتفورم برای اعضای تیم و افرادی است که در گروه کار می کنند و از این طریق می توانند با یک دیگر در تعامل باشند. تعامل و ارتباطی که در راستای سریع تر کردن و ساده تر کردن مسیر های رسیدن به اهداف تیمی است.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

پینترست (Pinterest)

پینترست (Pinterest) یک شبکه اجتماعی پر کاربرد و محبوب تحت قالب وب سایت و برنامه موبایل می باشد که امکان به اشتراک گذاری عکسها و فیلمها و مطالب گوناگون با محتوای عالی و دارای یک موتور جستوجوگر کامل و قوی و بسیار کاربردی می باشد.مبنای کار آن به این گونه است که محتوا و مطالبی را که شما در دیگر سایتها جالب و دارای ارزش میبینید را به شکل سازمان یافته و مرتب به اشتراک قرار می دهد. این شبکه دو کلمه Board و Pin را در خود جای داده است که Board همان آلبوم و Pin نیز همان کار لایک را انجام میدهد.

15 پوستر خلاقانه نشان دهنده سیر تحول وسایل ارتباطی

دومستیکا (Domestika)

Domestika یکی از جوامع خلاق با بیشترین رشد و پیش بینی صنعت خلاق است. این انجمن به عنوان یک جامعه کوچک اما پر جنب و جوش متشکل از متخصصان خلاق متولد شد که مشتاق به اشتراک گذاشتن دانش و یادگیری از یکدیگر هستند. چند سال پیش ، Domestika بر اساس ایده بنیانگذاری خود ، با طراحی و تولید دوره های آنلاین برای همه کسانی که می خواهند در کنار بهترین معلمان یاد بگیرند و رشد حرفه ای داشته باشند ، افق دید خود را گسترش داد. از این ایده جامعه ای متشکل از بیش از یک و نیم میلیون نفر بوجود آمد که اشتیاق یکسانی به یادگیری و کنجکاوی خلاقانه دارند.

ایمیل ( EMAIL)

در حقيقت فضايي در اينترنت (مشابه صندوق پستي شما در اداره پست يا در ورودي خانه) شماست که کليد آن فقط در دست شما است. در صورتي که آدرس آن را به ديگران اعلام کنيد، آن ها مي توانند با استفاده از Email خود به شما نامه و يا فايلي را بر اساس استانداردهاي مشخصي بفرستند. البته واضح است که ايميل تفاوت هايي نيز با صندوق پستي شما دارد.مثلا از همه جا مي توانيد به آن دسترسي پيدا کنيد، براي اين که نامه يا فايلي بفرستيد بايد خودتان هم ايميل داشته باشيد و در قياس با پست معمولي، ايميل تقريبا بلا درنگ به شخص گيرنده مي رسد

امیدواریم شما هم از دیدن این مجموعه پوستر جذاب و پرمعنی لذت برده باشید.

اگر شما هم طراحی های خلاقانه ای میشناسید جهت معرفی و به اشتراک گذاری برای دیگران به ما معرفی کنید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت