Search
Close this search box.
مجموعه عکس های دوربری شده قرآن

سلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان سایت فارس گرافیک ، مجموعه عکس های باکیفیت و دوربری شده “قرآن” را با فرمت PNG برای شما عزیزان آماده نموده ایم تا بهرمند شوید.

قرآن

قرآن کتاب مقدس دین اسلام است و در باور مسلمانان سخنان خداست که به صورت وحی از سوی او توسط جبرئیل بر پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله، نازل گردیده‌است. مسلمانان، قرآن را بزرگترین معجزهٔ محمد و روشن‌ترین دلیل بر پیامبری او می‌دانند.

قرآن اصلی‌ترین منبع وحی در اسلام به‌شمار می‌آید و به زبان عربی است. کلمهٔ قرآن در لغت به معنی «قرائت کردن» و «خواندن» است و مسلمانان معمولاً به آن با عناوینی مانند «قرآن کریم» و «قرآن مجید» اشاره می‌کنند. قرآن به ۳۰ جزء تقسیم شده و ۱۱۴ سوره دارد. محتوای قرآن دربارهٔ خدا بر توحید و یگانگی او تأکید دارد.قرآن خدا را به انسان نزدیک‌تر از رگ گردنش می‌داند، رابطهٔ انسان با خدا را بی‌نیاز از واسطه می‌داند و انسان را به تسلیم دربرابر امر خدا فرمان می‌دهد.

این کتاب مقدس پدیده‌های طبیعی را نشانه‌هایی (آیات) برای خدا می‌شمارد؛ دین و حقیقت را یکی می‌داند و تنوع ادیان را حاصل تنوع در مردم می‌داند. قرآن قوانین و حقوق در جامعهٔ اسلامی را نیز تعریف می‌کند.

ادامه این مطلب را از اینجا بخوایند.

عکس دوربری شده ( PNG ) چیست؟

فرمت PNG که از Portable Network Graphic (گرافیک شبکه قابل حمل) گرفته شده است، این فرمت از فرمت های رایج ذخیره سازی تصاویر به شمار می آید. فرمت PNG به صورت گسترده توسط طراحان وب سایت و گرافیست ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرمت به دو صورت PNG-8 و PNG-24 می تواند اطلاعات تصاویر را در خود ذخیره کنند. تفاوت PNG و عکس های JPG در این است که در PNG می توان حاشیه ها را در نظر نگرفت و حذف نمود اما در JPG همیشه همراه با بکگراندی خواهد بود.

مشخصات :

  • فرمت : PNG
  • دوربری شده
  • تعداد : 22 عکس
  • حجم فایل زیپ : 28.4 MB

عکس ها

(برای دیدن اندازه اصلی روی هر عکس کلیک کنید)

5/5 - (1 امتیاز)

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت