Search
Close this search box.
فایل لایه باز دسته بازی پلی استیشن 4

سلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان سایت فارس گرافیک ، فایل لایه باز دسته بازی پلی استیشن 4 را با فرمت PSD برای شما عزیزان آماده نموده ایم تا بهرمند شوید.

فایل لایه باز

به فایل‌هایی گفته می‌شوند که دارنده فایل به تمامی محتوا و المنت‌های گرافیکی آن طرح جهت ویرایش دلخواه خود و ذخیره نمودن ویرایش‌های خود دسترسی آزاد دارد.در اینگونه فایل ها شما توانایی این را دارید که متن‌ها، تصاویر، افکت‌ها و تمامی اجزای تشکیل دهنده یک فایل گرافیکی را ویرایش کنید و به میل خود برای چاپ یا هر کار دیگری آن را ذخیره کنید یا حتی از قسمتی از آن‌ها خروجی بگیرید.

فایل PSD چیست؟

PSD  مربوط به نرم افزار قدرتمند و معروف گرافیکی فتوشاپ است . هر نرم افزاری که ما با آن کار میکنیم ممکن است دارای خروجی های متفاوتی باشد نرم افزار فتوشاپ هم به همین صورت است یعنی فتوشاپ هم دارای خروجی های متفاوتی است که فرمت اصلی آن بعد از اینکه طرحی را ایجاد کردیم و خواستیم ذخیره کنیم در انتها فرمت PSD  را انتخاب می کنیم و ذخیره میکنیم . پس از آنکه فایل لایه باز را با فرمت PSD  ذخیره کردیم در دفعات بعدی با باز کردن آن فایل در نرم افزار فتوشاپ می توانیم تغیرات خود را اعمال کنیم . فتوشاپ دست ما را باز گذاشته تا به راحتی بتوانیم هرگونه تغییراتی را اعمال کنیم و ذخیره کنیم .

فایل های PSD بیشتر را از اینجا دانلود کنید.

مشخصات:

  • مد رنگ : RGB
  • فرمت : PSD
  • حجم : 12.4 MB
  • رزولوشن : 72 DPI

پیش نمایش

فایل لایه باز دسته بازی پلی استیشن 4
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت