Search
Close this search box.
اپلیکیشن اندرویدی ™MyWall

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” ™MyWall ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

اگر والپیپر تلفن هوشمند را هم یک «دیوار» مهم در نظر بگیریم، قطعا این دیوار هم نیاز به یک استایل و جلوه جذاب دارد که اپلیکیشن ™MyWall آن را برای شما به ارمغان می آورد. اپلیکیشن‌های مشابه ™MyWall به فراوانی یافت می شوند اما اگر بخواهیم ™MyWall به افراد سخت پسند و خاص پسند توصیه کنیم، شاید افرادی با سلایق خاص انتخاب مناسبی باشد. ™MyWall بر خلاف نمونه‌های مشابه والپیپر هایی را در تعداد بالا عرضه نکرده، تعداد والپیپرها اندک می باشند، اما همین تعداد اندک هم تنوع خوبی دارند و هم بسیار خاص و منحصر به فرد هستند به طوری که جای دیگری نمی‌توانید پیدایشان کنید.

طراحی اکثر والپیپرهایی که در اپلیکیشن ™MyWall مشاهده می کنیم را تعدادی هنرمند گرافیست انجام داده‌اند که طرح های خود را هم به رایگان و هم به صورت پولی در این اپلیکیشن ارائه می‌کنند. بیشتر والپیپرها رایگان هستند اما تعدادی هم در بخش Premium پیدا می‌شوند که برای دسترسی به آن‌ها باید حق اشتراک بپردازید.

™MyWall امکان جستجوی والپیپر با کلیدواژه را برایتان فراهم کرده، و اجازه می‌دهد که با دانلود هر کدام آن‌ها را چپ چین، راست چین و وسط چین کنید و مستقیما روی والپیپر، لاک اسکرین یا والپیپر+لاک اسکرین استفاده کنید. اگر چه محدودیت تعداد والپیپرها را باید نقطه ضعف ™MyWall دانست ولی تنوع و زیبایی همین تعداد کمی که وجود دارند باعث می‌شود که اپلیکیشن ارزش دانلود و نصب را داشته باشد.

مشخصات اپلیکیشن:

  • حجم: 4.3 MB
  • نسخه: اندروید
  • اندروید: 5+

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت