Search
Close this search box.
اپلیکیشن Search By Image‏
اپلیکیشن Search By Image‏

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Search By Image ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

یک اپلیکیشن جالب، جامع و محبوب در زمینه جستجو تصاویر و عکس ها برای اندروید است که تا به امروز نزدیک به 1 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده، مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که تصویری در گالری داشته اید و نمی دانستید اسم آن چیست و یا دوست داشتید اطلاعاتی از آن ها را بدانید و یا تصاویر مشابه اش را ببینید. اپلیکیشن Search By Image به شما کمک می کنید تا به شیوه های مختلف عکس مورد نظر را وارد کرده و پس از آن تمام عکس های مشابه آن را در موتورهای جستجوگر گوگل، Tineye و Yandex مشاهده کنید و در صورت تمایل آن ها را دانلود نمایید.

از موارد استفاده ی اپلیکیشن Search By Image می توان به پیدا کردن تصاویر مشابه عکس مورد نظر شما، کشف اصلی یا جعلی بودن عکس مورد نظر، کشف اصلی و یا دست کاری شده یک تصویر، کشف قدیمی و یا جدید بودن یک تصویر وب، جستجوی قسمتی از یک عکس برای پی بردن به اطلاعات آن و … اشاره کرد! ابزارهای کاربردی فیلتر و یا چرخش و دیگر موارد نیز در Search By Image وجود دارد که به کار شما خواهند آمد!

مشخصات اپلیکیشن:

  • حجم: 33/4 MB
  • نسخه: اندروید
  • اندروید: 4+

محیط اپلیکیشن

دانلود نسخه پرمیوم
دانلود از گوگل پلی

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت