Search
Close this search box.
اپلیکیشن Graphix
اپلیکیشن Graphix

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” Graphix ” با امکانات جذاب و شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم.

معمولا هر طرحی یک رنگ اصلی دارد که بخش بزرگی از طرح، به آن رنگ است. در انتخاب رنگ ها باید هدف از طراحی را در نظر گرفت. برای مثال اگر قرار است طرح برای رستوران یا اغذیه فروشی باشد، باید شامل رنگ های گرم و اشتها آور باشد یا اگر قرار است برای سایت دانلود باشد، باید از رنگ های سبز و روشن در آن استفاده شده باشد تا حس شادابی را در کاربر بالا ببرد. اگر یک طراح هستید، حتما با نقش رنگ ها و اثر هر یک بر ذهن انسان، آشنایی دارید. استفاده درست یا نادرست از رنگ ها، تاثیر مستقیمی در موفقیت یا عدم موفقیت یک طرح دارد. ما روزانه از طرق مختلف مثل تبلیغات، شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و … طرح های گرافیکی زیادی را مشاهده می کنیم. برخی از این طرح ها انتخاب رنگ بسیار خوبی دارند و شاید بخواهیم که از ترکیب رنگ استفاده شده در آن ها در طرح هایمان استفاده کنیم.

در این صورت نیاز داریم که کد دقیق تمامی رنگ های استفاده شده در عکس را بدانیم. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که کارش ارائه این کد هاست. Graphix – color palette of pictures & wallpapers نام یک اپلیکیشن برای ساخت پالت های رنگی از تصاویر و استخراج کد رنگ های استفاده شده در آن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Francisco Franco توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. می توانید همه عکس یا قسمتی از آن را برش داده و با این اپلیکیشن اسکن کنید تا رنگ های استفاده شده در آن را استخراج کرده و پالت های رنگی را همراه با کد رنگ ها بسازد.

امکانات اپلیکیشن:

  • امکان اسکن تمام یک عکس یا برش قسمتی از آن
  • قابلیت ذخیره و اشتراک گذاری آسان پالت های رنگی
  • بهینه شده برای استفاده در تبلت ها با پشتیبانی عالی از حالت چند پنجره ای

مشخصات اپلیکیشن:

  • حجم: 2/6 MB
  • پسوند APK
  • نسخه: اندروید
  • اندروید: 6+

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت