Search
Close this search box.
اپلیکیشن Poster Maker, Flyer Designer
اپلیکیشن Poster Maker, Flyer Designer

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” Poster Maker, Flyer Designer ” با امکانات جذاب و شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم.

پوستر ها از مهم ترین عناصر تبلیغاتی در دهه های گذشته بوده اند و از آن ها برای تبلیغات سیاسی، بازرگانی، اطلاع رسانی و … استفاده شده است. پوستر ها معمولا از دو فاکتور اصلی تشکیل می شوند، گرافیک و متن. گرافیک یک طرح زیبا و جالب توجه است که وظیفه آن جلب توجه مخاطب و علاقه مند کردن اوست. مخاطب با نگاه کردن به گرافیک به سمت آن کشیده می شود و زمانی که به نزدیکی پوستر رسید، متن آن را مطالعه می کند.

پوستر ها می توانند بسیار مفید بوده و با جلب توجه مخاطب، پیام تبلیغاتی را به او منتقل نمایند. برای همین امروزه طراحی پوستر برای شبکه های اجتماعی یکی از کار های اصلی کسب و کار هاست. پوستر ها معمولا توسط نرم افزار های طراحی مثل فتوشاپ، ایلوستریتور ساخته و طراحی می شوند. کار طراحی پوستر یک کار حرفه ای است که نیاز به داشتن تخصص گرافیک دارد اما اگر شما چنین دانش و تخصصی ندارید و می خواهید خودتان پوستر های مورد نیازتان را طراحی کنید و از صرف هزینه های طراحی پوستر جلوگیری نمایید، Poster Maker, Flyer Designer, Ads Page Designer  یک اپلیکیشن برای طراحی آسان و سریع پوستر بدون نیاز به داشتن دانش گرافیک، ویژه سیستم عامل اندروید است.

در این اپلیکیشن می توانید به انبوهی از پوستر ها با موضوعات متنوع دسترسی داشته باشید. هر یک از این پوستر که توجه شما را جلب کرد را می توانید دانلود کرده و نسبت به تغییر متن، فونت، عکس،‌ بافت تصویر و …. اقدام کنید و پوستر خود را بسازید. با کمی خلاقیت می توانید با ابزار های متنوع موجود در این اپلیکیشن پوستر های بسیار زیبا، جالب توجه و حرفه ای بسازید. بیش از 5000 پوستر پرمیوم در 50 دسته بندی مختلف در دسترس شما قرار دارد تا به راحتی، پوستر مورد نظر خود را پیدا کرده و با تغییر دادن آن آثار خود را ایجاد نمایید.

مشخصات اپلیکیشن:

  • حجم: 17/4 MB
  • پسوند APK
  • نسخه: اندروید
  • اندروید: 4.1+

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت