Search
Close this search box.
اپلیکیشن Biometric Passport Photo
اپلیکیشن Biometric Passport Photo

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” Biometric Passport Photo ” با امکانات جذاب و شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم.

بر روی تمامی مدارک ما عکسی کامل از صورتمان قرار دارد تا در هنگام ارائه مدارک مسئول مربوطه بتواند ما را شناسایی و هر نوع درخواستی را تایید کند، عکس های موجود بر روی این مدارک بنا به درخواست ارگان صادر کننده دارای ابعاد خاصی می باشد. به بیان ساده تر هر ارگانی یک نوع تصویر را با شرایطی خاص می پذیرد. در این میان پاسپورت ها دارای تصاویری با اندازه هایی مختلف هستند و هر کشوری ممکن است قوانین خاص خود را در این زمینه داشته باشد.

این اپلیکیشن با داشتن چندین قابلیت متنوع به کاربرانش کمک می کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه بتوانند تصاویر گذرنامه ای خاص خود را ایجاد نمایند. دو راه مختلف برای ایجاد تصاویر پاسپورت در اختیار شما قرار دارد ؛ به گونه ای که می توانید تصویر مورد نیاز خود را به صورت لحظه ای ثبت نموده و یا اینکه یک عکس را از گالری انتخاب نمایید تا با برش دادن قسمت های مختلف آن تصویر متناسب را برای پاسپورت خود ایجاد کنید. برای هر تصویر چندین سایز متنوع بر اساس سانتی متر و یا اینچ در دسترس است که هر کسی قادر به استفاده از آن ها می باشد. بر خلاف دیگر اپلیکیشن های مشابه قالب از پیش تنظیم شده پاسپورت بیش از 100 کشور در اپلیکیشن موجود می باشد که با دسترسی به آن ها هرگونه نیاز کاربران در این زمینه برطرف می شود. تصاویر تهیه شده، تنها قابل استفاده در گذرنامه ها نیست و با ایجاد تنها چند تغییر ساده قادرید عکس ها را برای دیگر ادارات داخلی کشور تنظیم نمایید.

امکانات اپلیکیشن:

  • رابط کاربری ساده و لمسی برای تنظیم عکسها
  • کاغذ عکس (cm): 9×13، ۱۰×۱۳، ۱۰×۱۵، ۱۱×۱۵، ۱۳×۱۸، تصویر تک (اندازه انتخاب شده)
  • کاغذ عکس (اینچ): ۳½x5¼، ۴×۵¼، ۴×۶، ۴½x6، ۵×۷، تصویر تک (اندازه انتخاب شده)

مشخصات اپلیکیشن:

  • حجم: 3/45 MB
  • پسوند APK
  • نسخه: اندروید
  • اندروید: 4.4+

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت