Search
Close this search box.
نرم افزار DataNumen PSD Repair
نرم افزار DataNumen PSD Repair

درود بر شما کاربران ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” DataNumen PSD Repair ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

قابل نصب در تمامی نسخه های ویندوز

DataNumen PSD Repair

یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه بازیابی دیتای سالم از فایل‌های پی‌اس‌دی (PSD) است که افراد حرفه‌ای در حوزه گرافیک می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین عواملی که در موفقیت ابزار فتوشاپ نقش داشت، امکان ویرایش لایه لایه تصاویر بود. فرمت PSD ، فرمتی است که نرم افزار فتوشاپ و اخیرا شمار دیگری از اپلیکیشن‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند. در این فرمت، هریک از اشیای موجود در تصویر به مانند یک لایه مجزا کار می‌کند و در واقع این امکان فراهم است که بتوان تصاویر را به صورت لایه لایه طراحی کرد.

این نرم افزار امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید اطلاعات سالم از درون دیتای خراب فایل PSD را با بیشترین شانس و درصد موفقیت بازیابی کنید. بر اساس دلایل مختلف، این امکان وجود دارد که فایل PSD شما آسیب ببیند؛ طوری که دیگر امکان دسترسی به محتوای لایه‌های آن فراهم نباشد. نرم افزار فعلی امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید از اینگونه فایل‌ها، نهایت دیتای ممکن را بازیابی و مجددا آن‌ها را ذخیره‌سازی کنید.

قابلیت های نرم افزار:

  • پشتیبانی از فرمت PSD/PDD
  • پشتیبانی از کلیه نسخه‌های ادوبی فتوشاپ
  • امکان ریکواری تصاویر و محتوای لایه‌ها
  • امکان بازیابی گروهی فایل‌های آسیب دیده
  • دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربر پسند

مشاهده دیگر نرم افزار های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت