Search
Close this search box.
اپلیکیشن Phonto
اپلیکیشن Phonto

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” Phonto ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم.

Phonto – Text on Photos یک اپلیکیشن فوق العاده با هدف قرار دادن متن های مورد علاقه در عکس های مد نظرمان است . توسط این اپلیکیشن می توانید فقط با چند کلیک ساده متن ها و جملات مورد نظر خود را با پشتیبانی از بیش از 200 فونت به تصاویرتان اضافه نمایید و عکس نوشته هایی فوق العاده خلق نمایید . همچنین فضای سفارشی سازی اپلیکیشن به حدی گسترده است که شما علاوه بر استفاده از فونت های موجود در اپلیکیشن قابلیت اضافه کردن فونت های جدید هم به آن دارید.

همچنین متن هایی که توسط این اپلیکیشن اضافه می کنید علاوه بر قابلیت انتخاب فونت ، قابلیت انتخاب سایز ، رنگ را هم نیز دارا هستند به طوری که متون پس از اضافه شدن به عکس ها انگار که جزئی از خود عکس بوده و کاملا طبیعی جلوه می دهند . Phonto – Text on Photos  پیشنهاد ویژه ما به شما کاربر اندرویدی است مخصوصا اگر به هنر عکاسی و عکس گرفتن علاقه دارید چرا که با این نرم افزار قادر هستید عکس نوشته هایی بسیار حرفه ای از تصاویر خود بسازید .

مشخصات اپلیکیشن:

  • حجم: 16/4 MB
  • پسوند APK
  • نسخه: اندروید
  • اندروید: 4.0.3+

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت