Search
Close this search box.
نرم افزار den4b Resizer Pro
نرم افزار den4b Resizer Pro

درود بر شما کاربران ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” den4b Resizer Pro ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

قابل نصب در تمامی نسخه های ویندوز

den4b Resizer Pro

نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تغییر سایز تصاویر است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی اندازه و ابعاد تصاویر خود را تغییر دهد. امکان تغییر دادن سایز عکس‌‌ها، حتی در ساده‌ترین نرم افزارهای ویرایش عکس و تصویر هم وجود دارد. در صورتی که شما می‌خواهید یک یا چند تصویر را به سرعت تغییر سایز دهید، ما برایتان یک ابزار قدرتمند در این زمینه را سراغ داریم که می‌تواند به بهترین شکل ممکن این نیاز شما را پوشش دهد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار تغییر سایز دهنده گروهی تصویر است که شما می‌توانید با انجام عمل Drag-And-Drop، سریعا تصاویر خود را به محیط آن فراخوانی کرده و پس از تنظیم کردن مشخصاتی همچون طول، عرض و تعیین ابعاد تصویر، با یک کلیک کلیه تصاویر خود را تغییر سایز داده و خروجی را تحویل بگیرید. با این برنامه، تغییر سایز دادن گروهی تصاویر برای شما کار سخت و زمان‌بری نخواهد بود و تنها با چند کلیک ساده این امکان برایتان مهیا خواهد شد که تصاویر دلخواه خود را در سایز مورد نظر تحویل بگیرید.

ویژگی های نرم افزار den4b Resizer Pro :

  • قابلیت تغییر سایز آسان و سریع تصاویر تنها با چند کلیک ساده
  • دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند
  • سازگاری با فرمت‌های BMP, GIF, PNG, JPEG, TIFF
  • پشتیبانی از امکان تغییر سایز گروهی تصاویر
  • سازگار با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

مشاهده دیگر نرم افزار های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت