Search
Close this search box.
نرم افزار basICColor input
نرم افزار basICColor input

درود بر شما کاربران ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” basICColor input ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

قابل نصب در تمامی نسخه های ویندوز

basICColor input

نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تصحیح مشخصه‌های رنگی در تصاویر است که کاربر به کمک آن می‌تواند ایرادات رنگی در عکس‌‌های خود را برطرف نماید. اگر شما هم متوجه وجود مشکل در رنگ تصاویر خود شده و می‌خواهید آن‌ها را اصلاح کنید، بهتر است از این نرم افزار قدرتمند استفاده نمایید. این نرم افزار به طور خودکار ایرادات مربوط به مشخصات رنگی تصاویر شما را شناسایی می‌کند تا در ادامه قادر باشید آن‌ها را به طور کامل اصلاح و رنگ‌ها را به حالت واقعی آن درآورید.

این نرم افزار با فراهم‌سازی یک محیط حرفه‌ای، کل این فرآیند را به دست خود می‌گیرد تا کاربر مجبور به ویرایش و اصلاح دستی رنگ‌ها نباشد. در واقع این نرم افزار با دارا بودن تصحیح خودکار رنگ‌ها، نیاز به دخالت کاربر را به کلی از بین می‌برد تا شما بتوانید به طور خودکار کلیه ایرادات رنگی موجود در عکس‌ها را از بین ببرید. نرم افزار فعلی از تمامی فرمت‌های رایج در دنیای گرافیک پشتیبانی کامل دارد و شما با استفاده از آن به آسانی می‌توانید تصاویر خود را از نظر مشخصه‌های رنگی اصلاح و آن را به شکل و شمایل صحیح آنان درآورید.

ویژگی های نرم افزار basICColor input :

  • امکان تعریف چند پروفایل مختلف برای آماده نگاه داشتن تنظیمات
  • قابلیت پردازش تصاویر RAW
  • امکان اصلاح طیف رنگ تصاویر به صورت خودکار
  • مناسب برای تصاویر دوربین و یا اسکنرها

مشاهده دیگر نرم افزار های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت