Search
Close this search box.
نرم افزار Fast Raw Viewer
نرم افزار Fast Raw Viewer

درود بر شما کاربران ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” Fast Raw Viewer ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

قابل نصب در تمامی نسخه های ویندوز
64 بیت و 86 بیت

Fast Raw Viewer

نام یک نرم افزار کاربردی برای عکاسان در زمینه نمایش سریع تصاویر RAW با امکان رندر کردن آنان در زمان اجرا است. برخلاف بسیاری دیگر از ابزارهای مشاهده تصاویر RAW، این ابزار با فرآیند تبدیل تصاویر RAW با فرمت‌های فشرده گرافیکی سر و کار نداشته و نسخه اصلی تصویر را برای شما به نمایش می‌گذارد.

در واقع شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار، جزئیاتی واقعی از تصاویر ثبت شده را مشاهده کنید، در حالی که در هیچ یک از نرم افزار های مشابه چنین امکانی فراهم نیست. عکسی که با فرمت RAW به ثبت می‌رسد، در واقع شامل همان داده‌های خام، پردازش نشده، بدون ویرایش و غیرفشرده‌ای است که حسگرهای دوربین آن را به ثبت رسانده‌اند. بنابراین می‌توان گفت که اینگونه تصاویر، جزئیات بسیار بیشتری از یک عکس معمولی و پردازش شده را در خود دارند.

فرمت RAW، به عنوان یک فرمت جهانی شناخته شده و به دلیل پشتیبانی از شدن توسط گستره وسیعی از دستگاه‌های دیجیتال، کاربرد فراوانی دارد. عکس RAW یا تصویر خام، نسخه‌ای از تصویر است که هیچ پردازشی از سمت دوربین بر روی آن اعمال نشده و در واقع همان چیزی را که حسگر دوربین ثبت کرده بر روی تصویر RAW خواهیم داشت

قابلیت های نرم افزار :

  • دارا بودن محیط کاربری زیبا
  • قابلیت نمایش انواع فرمت‌های گرافیکی به خصوص فرمت RAW
  • قابلیت نمایش گروهی فایل‌ها و آلبوم‌ها
  • نمایش مشخصه‌های مختلف تصویری فایل‌های RAW

دانلود نسخه 64 Bit
دانلود نسخه 86 Bit

مشاهده دیگر نرم افزار های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت