Search
Close this search box.
نرم افزار Graphics Converter Pro
نرم افزار Graphics Converter Pro

درود بر شما کاربران ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” Graphics Converter Pro ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

قابل نصب در تمامی نسخه های ویندوز

Graphics Converter Pro

نرم افزاری حرفه‌ای به منظور مشاهده و همچنین تبدیل گروهی فرمت فایل‌های گرافیکی در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، در دنیای دیجیتال صدها فرمت مختلف برای تصاویر و فرمت‌های گرافیکی وجود دارد. علت وجود این امر، تفاوت در پردازش تصاویر هریک از این فرمت‌ها و نرم افزارهایی است که با آن سازگاری دارند. برخی مواقع، کاربر نیاز دارد که یک فرمت گرافیکی را به فرمتی دیگر تغییر دهد تا بتوان از آن در یک نرم افزار دیگر استفاده کرد و یا اینکه آن را به راحتی در فضای وب به اشتراک گذاشت. نرم افزاری که در این مطلب معرفی می نماییم، این امکان را برایتان فراهم می‌آورد تا بتوانید با انجام چند کلیک ساده، به راحتی فرمت تصاویر خود را تغییر دهید.

این نرم افزار قادر است 400 نوع فرمت مختلف گرافیکی را به عنوان ورودی دریافت کرده و سپس آن را برای 100 نوع فرمت خروجی دیگر از قبیل BMP, GIF, JPG, PNG و… آماده نماید. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور ده‌ها فیلتر و افکت گرافیکی مختلف را نیز در خود جای داده است که با استفاده از آنان می‌توانید به تصاویر خود، جلوه تازه‌ای ببخشید.

قابلیت های نرم افزار :

  • پشتیبانی از صدها فرمت گرافیکی پیکسلی/وکتور
  • امکان تبدیل فرمت تصاویر گرافیکی به همدیگر به صورت گروهی
  • سازگاری کامل با انواع فرمت‌های رایج من جمله BMP, GIF, JPG, PNG و…
  • دارا بودن ده‌ها فیلتر و افکت گرافیکی زیبا
  • امکان ترکیب تصاویر، ساخت کلاژ، ایجاد قاب، برش و تغییر سایز

مشاهده دیگر نرم افزار های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت