Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن Candy Camera
دانلود اپلیکیشن Candy Camera

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” Candy Camera ” را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم.

 نام اپلیکیشن نام آشنا و محبوب در فروشگاه گوگل پلی می باشد که به منظور ویرایش حرفه ای تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جلوه های بی نظیر بر روی عکس های خود ایجاد کنید و عکس هایتان را زیبا کنید.

ویژگی ها: 

  • دارای افکت های متعدد برای قرار دادن بر روی تصاویر
  • امکان ویرایش کردن تصاویر به صورت حرفه ای
  • استفاده از فریم های زیبا برای تصاویر
  • قرار دادن فیلترهای مختلف برای طبیعی تر کردن عکس ها
  • آرایش کامل چهره افراد شامل چشم، لکه گیری و …
  • رفع قرمزی چشم ها در عکس و سفید کردن دندان
  • گرفتن عکس های سلفی حرفه ای و بی نظیر

هنگامی که از ویرایش عکس ها نام برده می شود به صورت ناخودآگاه ذهن افراد به سمت برنامه فتوشاپ کشیده می شود. همین چندسال تنها اپلیکیشن که برای ویرایش عکس ها وجود داشت همین برنامه فتوشاپ بود. البته در حال حاضر هم فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین نرم افزار در زمینه ویرایش عکس ها به کار برده می شود، اما به طبع امروزه کاربران به دنبال اپلیکیشن های کم حجم تری برای انجام ویرایش های تصویری خود هستند و به دنبال آن هستند تا اپلیکیشن های دیگری را جایگزین فتوشاپ نمایند. اگر شما نیز به دنبال اپلیکیشنی برای گوشی اندرویدی خود هستید که امکان ویرایش و زیباسازی تصاویر را به شما بدهد پیشنهاد می کنیم از Candy Camera استفاده کنید.

Candy Camera یک ویرایشگر قدرتمند برای تلفن های هوشمند اندرویدی می باشد که با استفاده از آن می توانید جلوه های بی نظیری خلق کنید. در این اپلیکیشن افکت های بسیار جذاب و دیدنی قرار گرفته است که می توانید از آنها بر روی تصاویر خود استفاده کنید. قرار دادن فیلترهای مختلف در این اپلیکیشن می تواند سبب هرچه طبیعی تر شدن و زیباتر عکس های شما شود. شما می توانید در صورت دلخواه عکس هایتان را به صورت مجازی نیز آرایش کنید. این اپلیکیشن گزینه های متعددی برای آرایش کردن چهره افراد در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آنها می توان به امکان سفید کردن دندان ها، تغییر رنگ چشم ها، از بین بردن قرمزی چشم ها، پاک کردن لکه های صورت و … اشاره داشت.

پیش نمایش

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت