Search
Close this search box.
آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام
آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

درود بر شما کاربران گرامی وبسایت فارس گرافیک، با آموزش ” غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام ” که کاربردی و جالب است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

 برای دور شدن از فضای اینستاگرام ، لزومی به حذف اپلیکیشن یا پروفایل نیست. با غیر فعال کردن موقتی حساب کاربری می توان تا مدتی از این اپلیکیشن فاصله گرفت.

بسیاری از کاربران تمایل دارند تا برای مدتی از فضای اینستاگرام دور باشند. در این صورت بهتر است به جای پاک کردن اپلیکیشن یا پروفایل، حساب کاربری اینستاگرام خود را به طور موقت غیر فعال کرد. بدین ترتیب با بازگشت به حساب کاربری، همه چیز درست همانند قبل خواهد بود.

نحوه غیر فعال سازی موقتی حساب

غیر فعال سازی موقت حساب کاربری اینستاگرام، پروفایل کاربر را برای مدت خاصی از شبکه اجتماعی پاک می کند. آدرس URL اینستاگرام کاربر فاقد اعتبار می شود، کاربران دیگر نمی توانند با وی ارتباط برقرار کرده و یا نام او را در جستجو پیدا کنند. البته تمام این ویژگی ها پس از فعال سازی مجدد حساب کاربری، بازیابی می شوند.

شما می توانید هر نوع حساب کاربری اینستاگرام را موقتاً غیر فعال کنید، خواه حساب شخصی، حساب سازنده و یا حساب تجاری.

نکته قابل توجه این است که نمی توان با بازگشت به اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاه اندرویدی یا آیفون، یک حساب کاربری را غیر فعال کرد. این کار تنها با مراجعه به وب سایت اینستاگرام امکان پذیر است.   

برای شروع، به وبسایت اینستاگرام را به وسیله مرورگر مراجعه نمایید و وارد حسابی شوید که قرار است آن را غیر فعال کنید.

سپس به بخش پروفایل رفته و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

در این قسمت به روی لینک Temporarily Disable My Account کلیک کرده یا ضربه بزنید.

آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

به این شکل اینستاگرام از شما می پرسد که دلیل غیر فعال سازی حساب کاربری چیست. می توانید یکی از دلایل ظاهر شده در منوی کشویی را انتخاب کرده و یا در صورت نیافتن دلیل خود، روی گزینه Something Else کلیک کنید.

پس از انتخاب دلیل خود، رمز ورود برای اینستاگرام را وارد کنید.

آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

برای بار دوم، روی دکمه آبی Temporarily Disable Account در پایین صفحه کلیک کنید. اینستاگرام برای بار سوم از شما می پرسد که آیا مایل به ادامه کار هستید یا خیر. از صفحه ظاهر شده، دکمه Yes را انتخاب کنید. 

آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

پس از این کار، حساب اینستاگرام شما به طور موقتی غیر فعال می شود و از اپلیکیشن خارج می شوید. برای اطمینان، می توانید نام کاربری خود را جستجو کنید. در این حال اینستاگرام به شما می گوید که کاربری به این نام وجود ندارد یا هنوز پستی ارسال نکرده است.

آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

فعال سازی مجدد حساب کاربری اینستاگرام

در هر زمان می توان حساب کاربری اینستاگرام را مجددا فعال کرد. برای این کار تنها به نام کاربری و کلمه عبور احتیاج دارید. در صورت فراموش کردن کلمه عبور، می توان آن را بازنشانی کرد.

اپلیکیشن اینستاگرام روی دستگاه اندرویدی یا آیفون را باز کرده و یا به وبسایت مربوطه مراجعه کنید. سپس با نام کاربری و کلمه عبور، وارد شوید.

آموزش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

به هنگام ورود، حساب کاربری شما فعال می شود. برای امنیت بیشتر پس از فعال سازی مجدد، بهتر است کلمه عبور خود را تغییر دهید.

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با اینستاگرام وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت