Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن PhotoGrid
دانلود اپلیکیشن PhotoGrid

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” PhotoGrid ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم تا بهره مند گردید.

جدیدترین نسخه پرمیوم برنامه 

اپلیکیشن های متعدد و گوناگونی برای ویرایش عکس موجود است اما همه ی آن ها کامل نیستند و نمی توانند نیاز شما را کاملا رفع نمایند. برنامه PhotoGrid Video & Pic Collage Maker Photo Editor یک اپلیکیشن جذاب جهت ویرایش تصاویر و انتشار در شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن یک مجموعه ابزار کامل در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تصاویر و عکس های خود را ویرایش کنید و جلوه های گرافیکی به آن اضافه کنید. امکان ساخت تصاویر متحرک Gif را نیز دارید و همچنین می توانید ویدئو های خود را نیز انتخاب کرده و با هم ترکیب کنید و از افکت های مختلف برای روی آن ها استفاده نمایید.

ویژگی های اپلیکیشن چیدن عکس کنار هم (کُلاژ)

  • اپلیکیشن منتخب گوگل پلی در سال 2016
  • اپلیکیشن کاملا رایگان و بدون تبلیغات
  • اپلیکیشن ویرایش فیلم ها و ویدئو ها
  • دارای بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر دنیا
  • دارای بیش از 100 فیلتر گرافیکی برای تصاویر
  • نمایش محتویات جدید هر هفته
  • ساخت تصاویر و فیلم های جذاب
  • چیدن عکس کنار هم با افکت های زیاد
  • و امکانات دیگر

ویرایش و ترکیب فیلم ها و عکس ها

به کمک این اپلیکیشن می توانید تا 4 ویدیو ها را با هم ترکیب کنید و در میان آن ها از تصاویر به تعداد 9تا نیز بهره ببرید. همچنین برای ویرایش ویدئو ها می توانید از بیش از 300 طرح و بیش از 80 طرح پس زمینه و بیش از 10 حاشیه تصویر متفاوت استفاده نمایید.

ویرایش تصاویر به بهترین نحو

به کمک این اپلیکیشن می توانید با بهره گیری از 300 مدل آماده تصاویر خود را در کنار هم بچینید و به زیبایی آن ها را طراحی نمایید. همچنین بخش آرایش تصاویر نیز برای شما مهیا شده است و می توانید با استفاده از ابزار های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد اقدام به زیبا سازی تصاویر خود نمایید. بیش از 500 استیکر مختلف نیز برای شما آماده است تا بتوانید از آن ها روی تصاویر خود استفاده کنید. بیش از 60 فیلتر مختلف نیز برای استفاده روی تصاویر موجود است و می توانید آن ها را روی تصاویر خود پیاده کنید.
امکان ساخت تصاویر اسلایدشو(Slide Show) نیز با 50 عکس مختلف وجود دارد و می توانید ویدیو های اسلایدشو خود را با استفاده با بهره گیری از امکانات این اپلیکیشن بسازید.

محیط اپلیکیشن PhotoGrid

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت