Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن VIMAGE
دانلود اپلیکیشن VIMAGE

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” VIMAGE ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم تا بهره مند گردید.

اپلیکیشن های مختلف اندرویدی به شما امکان انجام کار های گوناگون را می دهند. تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن های ویرایش تصاویر می توانند خلاقیت های شما را شکوفا کنند. به این شکل که با استفاده از افکت های جذاب آن ها روی تصاویر خود می توانید به آن ها جلوه ی دیگری بدهید.

اپلیکیشن VIMAGE cinemagraph animator & live photo editor یک ابزار بسیار جذاب است که با بهره مندی از آن می توانید بر روی تصاویر خود از افکت های خلاقانه ی زنده استفاده کنید. ثبت تصاویر خلاقانه یکی از چیز هایی است که هر کاربری قادر به انجام آن نخواهد بود. جلوه های تصویری سینمایی می تواند تصاویر شما را بسیار جذاب تر و زیبا تر کند. استفاده از این افکت های متحرک بر روی تصاویر می تواند آن ها را بسیار جالب تر کند. با بهره مندی از این اپلیکیشن امکان بهره مندی از این افکت ها را خواهید داشت. این اپلیکیشن تعداد بسیار زیادی از افکت های زنده ی تصویری را به شما ارائه می کند تا با قرار دادن آن ها بر روی تصاویر بتوانید آن ها را بسیار جالب تر کنید.

ویژگی های برنامه VIMAGE

  • یک ابزار بسیار جذاب
  • بهره مندی از افکت های خلاقانه
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • اشتراک گذاری سریع تصاویر در شبکه های اجتماعی
  • بیش از 70 افکت زنده و متحرک
  • امکان ایجاد تغییر روی تصاویر
  • امکان ثبت تصاویر و یا انتخاب از گالری
  • و امکانات دیگر

اپلیکیشن VIMAGE cinemagraph animator & live photo editor یک ابزار بسیار کاربردی است که با نصب و بهره مندی از آن می توانید به راحتی به تصاویر خود جلوه ای دیگر بدهید. انواع افکت های زنده  و متحرک در برنامه وجود دارند که می توانید از آن ها بر روی تصاویر خود استفاده کنید. امکان ایجاد انواع تغییرات بر روی تصاویر وجود خواهد داشت و می توانید قبل از قرار دادن افکت های تصویری به راحتی تغییرات مختلف مانند چرخش و تغییر اندازه را انجام دهید.
افکت های موجود در برنامه بسیار دیدنی و جالب هستند که قرار دادن آن ها روی تصاویر شما و همچنین کمی خلاقیت به خرج دادن می تواند جلوه ای جذاب به تصاویر شما بدهد.

  • نکته: نیازمند اندروید بالای 5

محیط اپلیکیشن VIMAGE

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت