Search
Close this search box.
آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام
آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام

درود بر شما کاربران گرامی وبسایت فارس گرافیک، با آموزش ” مدیریت استفاده از اینستاگرام ” که کاربردی و جالب است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

 اعتیاد به اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی تبدیل به یک معضل بزرگ برای کاربران شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که بدون توجه به گذر زمان، مدت زیادی را برای استفاده اینستاگرام اختصاص می کنید و یا حین انجام کاری، آرام و قرار ندارید و فقط به دنبال فرصتی برای سوایپ کردن در این شبکه اجتماعی هستید، به نظر می رسد که به دام اعتیاد از نوع دیجیتالی افتاده اید.

اینستاگرام در آپدیت های اخیر ویژگی جدیدی را برای کنترل مدت زمان صرف شده ارائه کرده است. توسط این ویژگی کاربر از میزان فعالیتش در اینستاگرام در یک هفته اخیر آگاه می شود. همچنین این امکان به افراد داده شده تا بتوانند با ایجاد یک یادآور در اینستاگرام، مدت زمان فعالیت خود را محدود کنند. این ویژگی برای رسیدگی به موضوع اعتیاد به اینستاگرام بسیار کاربردی بوده و می تواند کمک زیادی به افراد بکند.

برای دسترسی به بخش کنترل فعالیت در اینستاگرام کافی است مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

جدیدترین نسخه اینستاگرام را با توجه به دستگاه خود از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.
وارد پروفایل خود شوید.

آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام

1-روی آیکن مشخص شده در تصویر پایین کلیک کنید.
2-گزینه Your activity را انتخاب کنید.

آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام

با انجام این مراحل وارد صفحه کنترل فعالیت خود در اینستاگرام خواهید شد. در این صفحه مدت زمانی که در اینستاگرام صرف کرده اید به صورت نمودار مشخص شده است. این نمودار مربوط به فعالیت یک هفته گذشته شما است. با نگه داشتن انگشت روی هر ستون نمودار، زمان صرف شده به صورت دقیق به شما نشان داده می شود. در بالای نمودار میانگینی از زمان صرف شده در هفته گذشته قرار می گیرد.

آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام

پایین این صفحه دو گزینه برای محدود کردن فعالیت در اینستاگرام وجود دارد. اولین گزینه Set daily reminder است که توسط آن می توانید مدت زمان خاصی را برای فعالیت در اینستاگرام تعریف کنید. هر بار که میزان فعالیت شما از این مدت زمان انتخابی بیشتر شود، اپلیکیشن به شما اخطار می دهد. با این کار می توانید به راحتی زمان خود برای فعالیت در اینستاگرام را مدیریت کنید.

آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام

گزینه دوم Notification settings نام دارد که برای مدیریت اعلانات دریافتی از اینستاگرام به کار می آید. در این بخش با انتخاب Pause All تمامی اعلانات دریافتی از اینستاگرام طی مدت زمان مورد نظر شما متوقف شده و از این طریق می توانید تمرکزتان را روی کار اصلی خود بگذارید.

آموزش مدیریت استفاده از اینستاگرام

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با اینستاگرام وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت