Search
Close this search box.
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی ” qDslrDashboard ” را که زیبا و جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

دوربین‌ها و لنزهای مختلفی برای عکاسان حرفه‌ای وجود دارد. شاید قیمت بالایی داشته باشند اما ارزش خرید را دارند. با این حال، شما می‌توانید با بهره مندی از برخی اپلیکیشن های DSLR، این تجربه را حتی بیشتر گسترش دهید. متاسفانه اپلیکیشن های DSLR اندرویدی جالبی برای این کار وجود ندارد اما در این بین برخی از آن‌ها عملکرد خیلی خوبی دارند که عکاسان می‌توانند از آن بهره مند شوند.

اپلیکیشن های qDslrDashboard

qDslrDashboard یکی از جالب ترین برنامه‌های DSLR است. این برنامه برای دوربین های بدون آینه کانن، نیکون و سونی به کار می‌رود و دارای انواع گسترده‌ای از قابلیت ها از جمله پشتیبانی از دوربین چندگانه، امکان مشاهده و بیرون کشیدن عکس از دوربین، کنترل تایم لپس، کنترل‌های بی سیم و … می‌باشد.

این برنامه از طریق USB-OTG نیز کار می‌کند. این برنامه با همه دوربین‌ها سازگار نبوده و بسیاری از افراد مشکل اتصال و سایر اشکالات را گزارش داده‌اند. با توجه به قیمت آن، به نظر می‌رسد به همین دلیل این برنامه امتیاز کمی پایین‌تر از حد معمول دارد.

ریموت کنترل ها یکی از ضروری ترین ابزار همراه لازم دوربین های عکاسی دیجیتال و بخصوص دوربین های عکاسی DSLR می باشند .
در کنار ریموت های مخصوص و فیزیکی موجود برای دوربین های عکاسی ، اپلیکیشن های مختلفی نیز برای پلتفرم های مختلف توسعه داده شده است که هر کدوم مزایا و معایب خود را دارا می باشند.
qDslrDashboard یکی از برجسته ترین اپلیکیشن های کار با دوربین های عکاسی می باشد که با توجه به امکانات بسیار بالایی که در اختیار عکاسان قرار می دهد، بین عکاسان محبوبیت خاصی دارا می باشد.

qDslrDashboard برای اندروید یکی از اپلیکیشن های کار با دوربین های عکاسی می باشد که توسط فردی به نام Zoltan Hubai به صورت شخصی توسعه داده شده است . ویژگی های بسیار زیادی که این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد در کنار رابط کاربری زیبا و جذاب آن سبب محبوبیت این اپلیکیشن میان عکاسان شده است . این اپلیکیشن به صورت پولی در فروشگاه گوگل موجود می باشد که در این مطلب نسخه ی آنلاک شده و کامل آن به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است .

ویژگی qDslrDashboard برای اندروید :

  • نسخه ی آنلاک شده و کامل
  • طراحی ساده و کاربرپسند
  • امکان اتصال به دوربین از طریق USB OTG-کابل دوربین یا از طریق WIFI
  • امکان ساپورت چندین دوربین به صورت همزمان
  • امکان عکاسی از طریق گوشی تلفن همراه
  • تغییر تنظیمات دوربین همزمان با عکاسی
  • دسترسی کامل به تنظیمات حرفه ای دوربین های DSLR
  • دسترسی به Live view
  • پیشنمایش تصاویر با پسوند های jpg و raw
  • امکان فوکوس دستی در حالت Live view
  • امکان تنظیم bracketing
  • و …

نکته : به گفته ی توسعه دهنده، اپلیکیشن برای دوربین های عکاسی DSLR شرکت های Nikon, Canon و دوربین های بدون آینه شرکت سونی طراحی شده است . البته بر روی برخی دوربین های مثل دوربین های DSLR شرکت فوجی فیلم نیز تست شده و جواب داده است .

نکته : این اپلیکیشن با استفاده از USB OTG به راحتی و با سرعت بالایی به دوربین های عکاسی متصل می شود ، اما در اتصال WIFI گاها با مشکلاتی مواجه است که توسعه دهنده ی اپلیکیشن خود نیز به این مشکلات واقف می باشد و در صدد برطرف کردن آنها است .

محیط اپلیکیشن qDslrDashboard

دانلود نسخه Pro برای اندروید
دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی (رایگان)
دانلود نسخه ios

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت