Search
Close this search box.
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی ” Magic View Finder ” را که زیبا و جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

دوربین‌ها و لنزهای مختلفی برای عکاسان حرفه‌ای وجود دارد. شاید قیمت بالایی داشته باشند اما ارزش خرید را دارند. با این حال، شما می‌توانید با بهره مندی از برخی اپلیکیشن های DSLR، این تجربه را حتی بیشتر گسترش دهید. متاسفانه اپلیکیشن های DSLR اندرویدی جالبی برای این کار وجود ندارد اما در این بین برخی از آن‌ها عملکرد خیلی خوبی دارند که عکاسان می‌توانند از آن بهره مند شوند.

اپلیکیشن های Magic ViewFinder

اپلیکیشن Magic Viewfinder مجموعه‌ای از اپلیکیشن های DSLR برای عکاسان است. این اپلیکیشن ها به دوربین متصل نمی‌شوند و آن‌ها را کنترل نمی‌کنند.
البته به شما در برنامه ریزی برای عکاسی و نحوه عملکرد دوربین، هنگام عکاسی کمک می‌کنند.

این اپلیکیشن ها، کار دوربین و لنزهای شما را انجام می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از آن، کارهایی مانند قاب بندی را انجام دهید بدون اینکه وسایل واقعی خود را به همراه داشته باشید.

اپلیکیشن های Magic Viewfinder لزوما مفیدترین اپلیکیشن ها نیستند اما می‌توانند در برخی از سناریوها عملکرد خوبی داشته باشند.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت