Search
Close this search box.
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی ” Camera Connect & Control ” را که زیبا و جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

دوربین‌ها و لنزهای مختلفی برای عکاسان حرفه‌ای وجود دارد. شاید قیمت بالایی داشته باشند اما ارزش خرید را دارند. با این حال، شما می‌توانید با بهره مندی از برخی اپلیکیشن های DSLR، این تجربه را حتی بیشتر گسترش دهید. متاسفانه اپلیکیشن های DSLR اندرویدی جالبی برای این کار وجود ندارد اما در این بین برخی از آن‌ها عملکرد خیلی خوبی دارند که عکاسان می‌توانند از آن بهره مند شوند.

اپلیکیشن Camera Connect & Control

اپلیکیشن Camera Connect & Control به شما این اجازه را می‌دهد که دوربین خود را مدیریت و کنترل نمایید. این اپلیکیشن از انواع دوربین‌های نیکون، کانن، سونی و گو پرو پشتیبانی می‌کند.

شما پس از نصب این اپلیکیشن خواهید توانست از طریق Wi-Fi یا USB (بسته به دوربین خود) به اپلیکیشن متصل شوید. البته باید گفت با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر خود را روی گوشی خود بارگذاری کنید.

نکته دیگر در خصوص اپلیکیشن Camera Connect & Control اینکه از عکاسی متناوب نیز پشتیبانی می‌کند. برخی قابلیت های دیگر برای افرادی است که نسخه‌های پرو را خریداری می‌کنند وجود دارد. نسخه Lite Pro بدون تبلیغات بوده و به شما امکان دسترسی به داده‌های EXIF ​​را می‌دهد. نسخه پرو، ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد. با این حال این اپلیکیشن همانند دیگر برنامه‌ها بی‌عیب و نقص نیست.

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت