Search
Close this search box.
آموزش ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره در Whatsapp
آموزش ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره در Whatsapp

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، با آموزش ” ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره در Whatsapp ” که کاربردی و مهم است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

پیام رسان Whatsapp یکی محبوب ترین پیام‌رسان های حال حاضر دنیا به شمار می‌رود و کاربران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد. اما این پیام رسان دارای محدودیت‌های بسیاری است که یکی از آن‌ها امکان پذیر نبودن ارسال پیام بدون ذخیره شماره تماس مخاطبین به شمار می‌آید.

در واقع انجام این کار در اپلیکیشن Whatsapp امکان پذیر نیست؛ اما راه‌هایی وجود دارد که بتوان این محدودیت‌ها را کنار گذاشت و بدون ذخیره کردن شماره‌ی تماس، پیام خود را ارسال نمود. در این مطلب دو روش مختلف را بررسی می‌کنیم.

اپلیکیشن Click To Chat

برای ارسال پیام به افرادی که شماره‌شان را ذخیره نکرده‌اید از یک اپلیکیشن استفاده کنید. برای این کار چند اپلیکیشن متعدد و گوناگونی برای کاربران اندرویدی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها این محدودیت را کنار بگذارید اما رابط کاربری جالبی را ارائه نمی‌دهند.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه بسیار خوب کار می‌کند Click To Chat نام دارد که می‌توانید آن را از پلی استور دانلود کنید. این اپلیکیشن کم حجم کاملا رایگان است، از هیچ تبلیغی استفاده نمی‌کند و برای اجرا شدن در تلفن هوشمند شما به هیچ دسترسی خاصی نیاز ندارد.

آموزش ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره در Whatsapp

استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت می باشد. پس از اجرا کردن آن، کافیست پیام و شماره تلفن مخاطب خود را در آن وارد کرده و سپس Open را بزنید.

دانلود اپلیکیشن Click To Chat

استفاده از روش انتخاب متن

این روش از روش قبل سریع‌تر است اما احتمال دارد که در همه‌ی گوشی‌های اندرویدی عملی نباشد. در این روش کافیست شما شماره‌ی تلفن مخاطب خود را در جایی تایپ کرده و سپس شماره‌ی تایپ شده را به طور کامل انتخاب کنید.

با انجام این کار تلفن هوشمند چند پیشنهاد مختلف را ارائه خواهد کرد که اصلی ترین آن‌ها عبارت‌اند از کپی، بریدن، درج کردن و تماس گرفتن. اما اگر در همین بخش روی آیکونی که که دارای سه دایره‌ی افقی است بزنید، می توانید چند گزینه‌ی بیشتری را مشاهده نمایید که یکی از آن‌ها ارسال پیام در Whatsapp است

آموزش ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره در Whatsapp

البته باید به یاد داشته باشید که این روش روی گوشی‌هایی که از سیستم عامل اصلی و خام اندروید استفاده می‌کنند (مثل گوشی‌های سری پیکسل) بررسی شده و به طور صد درصد انجام پذیر است (حداقل در نسخه‌های 9 و Q). به عنوان روش یاد شده در سیستم عامل OneUI‌ سامسونگ کاربردی ندارد.

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با Whatsapp وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت