Search
Close this search box.
آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام
آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، با آموزش ” Highlight کردن استوری اینستاگرام ” که کاربردی و مهم است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

ویژگی استوری در اینستاگرم مدتی است که از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است و روزانه هزاران ویدیو و عکس به عنوان استوری در این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد. اینستاگرام هم با مشاهده این استقبال از طرف کاربران، بروزرسانی های متعددی را به صورت دوره‌ ای برای اپلیکیشن خود منتشر می‌کند. یکی از این آپدیت‌ها، با آمدن قابلیت جدیدی به نام Highlight استوری در اینستاگرام همراه بوده است.

استوری‌ در اینستاگرام به این صورت می باشد که بعد از گذشت مدت زمان 24 ساعت، به طور کامل از حساب کاربری‌ پاک می‌شود و بدین ترتیب کاربر دیگر هیچ دسترسی به آن نخواهد داشت.

اما در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن محبوب، قابلیتی به اینستاگرام اضافه شده که توسط آن شما خواهید توانست تا استوری‌های منتشر شده خود را حتی بیشتر از مدت زمان 24 ساعت، در این برنامه نگه دارید. این ویژگی با نام Highlight استوری در اینستاگرام قرار گرفته و در جدیدترین نسخه این اپ قابل دسترس و استفاده است.

اگر می‌خواهید استوری خود را در اینستاگرام برای بیشتر از یک روز نگه دارید، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از طریق پلی‌استور یا اپ استور دانلود نمایید.
  2. برنامه را باز کرده و پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در صفحه اصلی به سمت راست بکشید تا منوی بخش استوری‌ها برای‌تان باز شود. شما همچنین می‌توانید در صفحه اصلی، با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که یک آیکن + آبی رنگ بر روی آن قرار گرفته، به این قسمت دست پیدا کنید.
آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام

در این قسمت محتوای مورد نظری را که می‌خواهید در استوری قرار دهید، انتخاب کرده و با کلیک بر روی Your Story، آن را منتشر کنید.

آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام

پس از منتشر شدن، استوری مورد نظر را باز کرده در بخش پایینی آن بر روی Highlight کلیک کنید.

آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام

برای استوری Highlight شده خود یک نام انتخاب کرده و بر روی Add کلیک کنید.

آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام
  1. با نمایش پیغام …Added to استوری شما به صورت Highlight شده در می‌آید.

نکات قابل توجه:

  • استوری Highlight شده در صفحه اصلی حساب کاربری با نامی که خودتان برای آن وارد کرده‌اید، قرار می‌گیرد و پس از گذشت مدت زمان 24 ساعت هم در این بخش باقی می‌ماند.
آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام
  • دسترسی به استوری Highlight شده توسط صاحب پروفایل و فالوورها امکان پذیر است.
  • استوری هایلایت شده در نوار قرارگیری استوری‌‌ها باقی نمی‌ماند. در واقع مانند حالت معمولی، استوری شما بعد از گذشت یک روز از این بخش پاک شده و فقط در صفحه حساب کاربری در بخش Highlights قرار خواهد گرفت.
آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام

اگر می‌خواهید که نام استوری شده خود را تغییر دهید و یا Highlight آن را به طور کل حذف کنید، در صفحه اصلی انگشت خود را بر روی استوری مورد نظر نگه دارید و از میان دو گزینه Edit Highlight و Delete Highlight یکی را انتخاب نمایید.

آموزش Highlight کردن استوری اینستاگرام

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با اینستاگرام وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت