Search
Close this search box.
دانلود ایلوستریتور 2020
دانلود ایلوستریتور 2020

درود بر شما کاربران و بازدید کنندگان ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” ایلوستریتور 2020 ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

با استفاده از نرم افزار Illustrator 2020 کاربران خواهند توانست به طراحی برداری بر روی تصاویر، فایل‌های تصویری، انیمیشن‌های فلش و سایر منابع چند رسانه‌ای بپردازند.

ایلوستریتور تنها در نسخه 64 Bit منتشر گردیده است

در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود. عملکرد نسخه‌ ی جدید این نرم افزار بسیار سریع‌ تر از نسخه‌های قبلی است.

در نرم افزار Illustrator 2020 شما شاهد افزایش سرعت و کارایی و و ثبات در دسکتاپ خواهید بود. جلوه هایی مانند drop shadows (سایه های قطره ای) و gaussian blurs سریع تر رندر می شوند.

با spell check، اکنون این گزینه را دارید که شاخص ها را روشن کنید تا در هنگام تایپ، خطاهای spell را هشدار دهد.

اگر با مسیرهای پیچیده کار می کنید، ویژگی ساده سازی مسیر (Path Simplification) نیز به روز شده است. بنابراین ضمن حفظ تمامیت مسیرها، نقاط غیر ضروری را به طور کارآمد حذف می کند.

و اینکه Illustrator در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم iPad نیز روانه بازار می گردد. شما به زودی خواهید توانست تا با ابزارهایی که می شناسید و دوست دارید بر روی iPad طراحی کنید.

پس نیاز است تا با قابلیت های جدید Illustrator 2020 آشنا شویم. تا با امکانات قدرتمند اضافه شده به آن، کارهای حرفه ای تری بتوانیم انجام دهیم.

قابلیت های جدید Illustrator 2020

  • باز شدن فایل ها با دوبرابر سرعت
دانلود ایلوستریتور 2020
  • به طور پیوسته کار کنید. اکنون فایل ها در پس زمینه ذخیره می شوند

یکی دیگر از قابلیت های جدید Illustrator 2020 اینکه، اکنون وقتی یک فایل را در Illustrator ذخیره می کنید، دیگر نیاز نیست آن کاری که انجام می دهید را متوقف کنید. ذخیره فایل ها می تواند در پس زمینه اجرا شود بنابراین می توانید به کار خود ادامه دهید.

  • رندر سریع از افکت ها و پیش نمایش زنده

اگر در طرح های خود از Drop Shadows یا Gaussian Blurs استفاده می کنید، اکنون آنها سریع تر رندر می شوند. علاوه بر این، اکنون قبل از قصد اجرا آنها، می توانید پیش نمایش افکت ها را در طرح های خود مشاهده کنید.

  • کارآیی بیشتر ابزار Path Simplification
دانلود ایلوستریتور 2020

ابزار Path Simplification (ساده سازی مسیر) به روزشده است تا در از بین بردن نقاط زائد، نقاط غیر ضروری و نقاط اضافی حتی کارآمدتر باشد.

  • قابلیت هشدارهای مربوط به اشتباهات املایی
دانلود ایلوستریتور 2020

یکی دیگر از قابلیت های جدید Illustrator 2020 اینکه، اگر در فایل های خود متن دارید، اکنون می توانید گزینه spell check را با هشدارهای زمان واقعی روشن کنید.

اگر اشتباه املایی رخ دهد، یک نشانگر قرمز در مورد غلط های املایی پنهان را مشاهده خواهید کرد. اکنون می توانید مستقیماً از درون سند املای صحیح پیشنهاد شده را دریافت کنید.

آموزش نصب نسخه 2020 :

  • –  نسخه 2020 رو باید به صورت آفلاین نصب کنید. این نسخه کرک شده می باشد.
  • –  دسترسی نرم افزار به نت رو حتما با فایروال ببندید.
  • –  حتما بعد از نصب سیستم رو ریستارت کنید.
  • –   در نسخه 2020  بعد از نصب و برای جلوگیری از توقف در بخش Loading، کلید CTRL+K را بزنید و تیک گزینه Auto Show The Home Screen را بردارید.
  • –  اگر باز هم مشکل داشتید باید نسخه قبلی 2020 رو از سیستم تون حذف بفرمایید. فولدر های زیر رو هم حتما پاک کنید:
  • C:Program Files (x86)->Common Files->Adobe->SLCache
    C:ProgramData->Adobe->SLStore

سخت افزار مورد نیاز

OS:Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 10
CPU:Multicore Intel processor (with 32/64-bit support) or AMD Athlon 64 processor
RAM:2 GB of RAM (4 GB recommended) for 32 bit; 4 GB of RAM (16 GB recommended) for 64 bit
Hard disk: 2 GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation; SSD recommended
Monitor resolution: 1024 x 768 display (1920 x 1080 recommended)
To use Touch workspace in Illustrator, you must have a touch-screen-enabled tablet/monitor running Windows 10 (Microsoft Surface Pro 3 recommended)
GPU: OpenGL 4.x
Optional: To use GPU Performance: Your Windows should have a minimum of 1GB of VRAM (4 GB recommended), and your computer must support OpenGL version 4.0 or greater.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت