Search
Close this search box.
آموزش کنترل ورود ناخواسته به گروه های Whatsapp
آموزش کنترل ورود ناخواسته به گروه های Whatsapp

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، با ” آموزش کنترل ورود ناخواسته به گروه های Whatsapp ” که کاربردی و مهم است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

Whatsapp به تازگی قابلیت کنترل حریم شخصی را گسترش داده که از عضویت ناخواسته افراد در گروه های Whatsapp جلوگیری می نماید.

Whatsapp به تازگی به منظور کاهش هرزنامه ها و انتشار اطلاعات نادرست، قابلیت کنترل حریم شخصی جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا در مورد قابلیت افراد جهت دعوت وی به گروه های مختلف، تصمیم گیری کند. در حال حاضر تمام کاربران در سراسر دنیا می توانند از قابلیت یاد شده بهره مند گردند.

برای کاربرد قابلیت جدید پیام رسان Whatsapp باید به بخش Setting و در ادامه وارد قسمت Account شوند و گزینه Privacy را انتخاب نمایند تا وارد بخشی شوند که تنظیمات را اعمال نمایید، سپس گزینه Groups را انتخاب نماید و یکی از سه گزینه my Contacts Expect (همه مخاطبین من به غیر از)، My Contacts (همه مخاطبین من) یا everyone (همه) را انتخاب کرد. در صورت ضربه زدن روی گزینه My Contact Expect کاربر می تواند مخاطبین خاصی را از فهرست افراد ممکن حذف کرده و یا با انتخاب select all به همه مخاطبین خود اجازه دهد تا وی را در گروه های مختلف دعوت کنند.

در صورت انتخاب گزینه My Contact تنها به افرادی اجازه دعوت داده می شود که در فهرست مخاطبین شما وجود دارند. توجه داشته باشید که دعوت به هر گروهی، تنها تا سه روز اعتبار دارد. اگر ساده تر بخواهیم بگویم، اگر کاربر در طی سه روز به گروه دعوت شده نپیوندد، پیام دعوت به صورت خودکار حذف می گردد.

آموزش کنترل ورود ناخواسته به گروه های Whatsappآموزش کنترل ورود ناخواسته به گروه های Whatsapp

اضافه کردن ویژگی کنترل حریم شخصی، یک حرکت خوشایند از سوی این پیام رسان پرطرفدار به شمار می آید. چرا که بسیاری از کاربران از دعوت شدن به گروه های مختلف، ناراحت و گله مند بوده اند. Whatsapp نیز دلیل ایجاد این ویژگی جدید را به شرح زیر بیان کرده است:

گروه های Whatsapp به پیوند اعضای خانواده، دوستاان، همکاران، همکلاسی ها ادامه می دهد. اما با تشکیل گروه ها برای مکالمات مهم و گروهی، کاربران خواستار کنترل بیشتری روی حساب کاربری خود بوده اند.

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با Whatsapp وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت