Search
Close this search box.
آموزش ارتقاء امنیت تیک تاک
آموزش ارتقاء امنیت تیک تاک

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، با آموزش ” ارتقاء امنیت تیک تاک ” که ساده و جذاب است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

پیام رسان تیک تاک یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا می باشد، که بیش از یک میلیارد بار از گوگل پلی استور دانلود گردیده است.

تیک تاک شبکه اجتماعی برای تولید کلیپ های کوتاه است.

تیک تاک در حال حاضر به کاربران اجازه استفاده از امکانات امنیتی مانند تشخیص هویت دو مرحله ای را نمی دهد.

با این وضعیت، با رعایت نکات یاد آوری شده در ادامه این مطلب می توانید از امنیت حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی مطمئن شوید

دانلود اپلیکیشن TikTok نسخه اندروید
دانلود اپلیکیشن TikTok نسخه ios

نحوه ایجاد یک کد تشخیص هویت برای حساب کاربری در تیک تاک

برای این کار ابتدا وارد اپلیکیشن Tik Tok شوید و سپس وارد زبانه Me در قسمت پایین راست شوید. سپس وارد سه نقطه عمودی شوید تا تنظیمات حساب کاربری شما نمایان شود و سپس وارد Manage My Account شوید.

آموزش ارتقاء امنیت تیک تاک

در این قسمت آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. زمانی که موارد خواسته شده را وارد کنید، تیک تاک هر زمان که بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید، به صورت خودکار یک کد تشخیص هویت برای شما خواهد فرستاد.

البته شما می توانید همچون همیشه با نام کاربری و رمز وارد حساب کاربری خود شوید، اما وارد شدن با شماره تلفن همراه و کد تشخیص هویت می تواند ایده بهتری نسبت به حفظ کردن رمزتان باشد. این نکته همچنین به افزایش امنیت حساب کاربری شما در شبکه اجتماعی تیک تاک کمک می کند.

جلوگیری از ذخیره شدن اطلاعات ورود به حساب کاربری

تیک تاک به صورت خودکار نام کاربری و رمز شما را ذخیره خواهد کرد. اگر زمانی دیگران از گوشی شما استفاده کنند، شما می توانید با فعال کردن این گزینه که تیک تاک اطلاعات حساب کاربری تان را ذخیره نکند، امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید.

برای فعال کردن این گزینه ابتدا وارد اپلیکیشن Tik Tok شوید و سپس وارد زبانه Me در قسمت پایین راست شوید. سپس وارد سه نقطه عمودی شوید تا تنظیمات حساب کاربری شما باز شود و سپس وارد Manage My Account شوید. در این مرحله تنظیمات Save Login Info را غیر فعال کنید.

آموزش ارتقاء امنیت تیک تاک

نحوه فعالیت کنترل حساب کاربری در دستگاه های مختلف

اگر به کسی شک دارید که در حال استفاده از حساب کاربری تیک تاک شما باشد، شما خواهید توانست ببینید که حساب کاربری شما در چه دستگاه هایی فعال است.

برای این کار در صفح اصلی اپلیکیشن Tik Tok، وارد زبانه Me، سپس سه نقطه عمومی، سپس Manage My Account و در ادامه Security شوید. در این بخش هرگونه هشداری مرتبط با حساب کاربری خود را مشاهده خواهید کرد. سپس Your Devices را انتخاب کنید تا تمام دستگاه هایی که حساب کاربری تان در آن ها فعال است، مشاهده کنید.

در مجموعه تیک تاک اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاری محتوا است، بنابراین عجیب نیست که اگر امنیت آن به اندازه سایر شبکه های اجتماعی نباشد. امیدواریم که این مشکل در آینده برطرف گردید.

مشاهده دیگر آموزش های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت