Search
Close this search box.
آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام
آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، با آموزش ” تغییر فونت بیو اینستاگرام ” که ساده و جذاب است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

پیام رسان اینستاگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا می باشد، که بیش از یک میلیارد کاربر دارد،در اینستاگرام امکانی برای تغییر فونت وجود ندارد.

در حقیقت توسط اپلیکیشن پیام رسان اینستاگرام کاربر توانایی تغییر فونت نوشته ها در کپشن، Bio و استوری ندارد.

با وجود اینکه اینستاگرام به قسمت استوری چند فونت جدید اضافه کرده، اما کاربران این پیام رسان به دنبال فونت های بیشتر برای این قابلیت و بخش های دیگر هستند.

برای تغییر فونت نوشتاری اینستاگرام، شما را با وبسایت IGfonts آشنا می نماییم. این وبسایت دارای تعداد زیادی از فونت های قابل پشتیبانی در اینستاگرام بوده و به صورت رایگان در دسترس کاربران این پیام رسان محبوب قرار داده است.

ورود به وب سایت IG Font

برای بهره مندی از فونت های مختلف در اینستاگرام کافی است به وبسایت IGfonts مراجعه نمایید و در فیلد نخست، جمله و یا عبارت دلخواه خود را بنویسید.

سپس بخش جدیدی نمایان می شود که حاوی عبارت نوشته شده شما با فونت های گوناگون است. بعد از نمایان شدن این بخش کافی است متن را کپی و سپس به بخش مورد نظر خود در اینستاگرام وارد کنید.

در این قسمت می توان با کلیک بر روی گزینه Load more fonts  می توانید متن خود را با فونت های بیشتری مشاهده نمایید.

فونت های موجود در این وبسایت برای نوشتن توضیحات (کپشن) پست ها، بیوگرافی صفحه و استوری ها قابل استفاده هستند.

توجه داشته باشید که این وبسایت از زبان پارسی پشتیبانی نمی نماید و شما باید از حرف های لاتین برای تغییر فونت استفاده کنید.

آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با اینستاگرام وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت