Search
Close this search box.
آموزش حذف اکانت در Whatsapp
آموزش حذف اکانت در Whatsapp

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، آموزش ” آموزش حذف اکانت در Whatsapp ” را که زیبا و جذاب است را با کیفیت شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر پست های مرتبط با Whatsapp

Whatsapp یکی از بهترین اپ‌های موجود برای ارسال پیام به صورت رایگان بوده که در پلتفرم‌های مختلف قابل اجرا است. این پیام رسان در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تعداد دانلودهای زیادی برای آن در مارکت‌های مختلف به ثبت رسیده است. در این مطلب نحوه حذف اکانت Whatsapp را به شما آموزش می‌دهیم.

توسط Whatsapp می‌توانید به صورت رایگان در بستر اینترنت به ارسال پیام متنی برای دیگر کاربران بپردازید و یا از قابلیت تماس صوتی و تصویری آن به صورت کاملا رایگان بهره ببرید. امنیت بالا، قابلیت‌های مختلف و سرعت مناسب، دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که این پیام رسان را به این درجه از محبوبیت رسانده‌اند.

با وجود تمامی این نکات مثبت درباره پیام رسان واتس‌ آپ، دلایلی هم وجود داشته که ممکن است شما را از عضو بودن در این برنامه، پشیمان کنند. در این حالت این امکان در اختیار کاربر قرار گرفته تا اکانتش را به طور کامل حذف کند. و در این مقاله آموزشی قصد داریم تا آموزش و نحوه حذف اکانت Whatsapp را آموزش دهیم.

حذف اکانت Whatsapp آسان بوده و تنها با طی مراحلی که در ادامه توضیح داده‌ایم، قابل انجام است.

  • اپلیکیشن واتس‌اپ را اجرا کرده و وارد منوی تنظیمات شوید.
  • از صفحه تنظیمات وارد بخش “Account” شوید.آموزش حذف اکانت در Whatsapp
  • منوی ” Delete my account “ را باز کنید.
    آموزش حذف اکانت در Whatsapp
  • برای اطمینان از حذف اکانت واتس اپ خود، شماره تلفن همراه‌تان را وارد کرده و پس از دریافت کد، آن را در باکس مربوطه وارد کنید.
  • در آخر بر روی دکمه قرمز رنگ “DELETE MY ACCOUNT” کلیک کنید.آموزش حذف اکانت در Whatsapp

با این کار تمامی اطلاعات موجود در حساب کاربری واتس‌اپ مانند چت‌ها، مخاطبین، گروه‌ها و بکاپ‌های گوگل درایو شما پاک شده و راهی برای بازگردانی وجود نخواهد داشت.

البته علاوه بر قابلیت حذف حساب کاربری Whatsapp، این امکان هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا به صورت موقت، برای غیر فعال سازی حساب کاربری اقدام کنند. برای این کار می‌بایست از طریق ایمیل support@whatsapp.com درخواست غیرفعال سازی حساب خود را مطرح نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت