Search
Close this search box.
دانلود برنامه picTrove 2 Image Search
دانلود برنامه picTrove 2 Image Search

درود بر شما کاربران و بازدید کنندگان ارجمند تارنما فارس گرافیک، اپلیکیشن ” picTrove 2 Image Search ” جالب و کاربردی را با امکانات و کیفیت شگفت انگیز برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های فارس گرافیک

میلیارد ها میلیارد اطلاعات مختلف در دنیای وب نهفته است و بخش عظیمی از این اطلاعات را تصاویر تشکیل می دهند؛ تصاویری که بنا بر موضوعات خود در شرایط مختلف از آن ها استفاده می کنیم. دسترسی به برخی از این تصاویر کار آسانی نیست و در سایت های گوناگونی پراکنده اند!

به همین دلیل کاربران از موتور های جست و جو استفاده می کنند. همین موضوع نیز باعث شده است تا برای اولین بار در ایران تصمیم به معرفی یک اپ اختصاصی در این زمینه بگیریم. picTrove 2 Image Search عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند جست و جوی اینترنتی تصاویر می باشد که توسط  Traversient Inc برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

این ویژگی که پس از نصب این اپلیکیشن توجه شما را به خود جلب می کند، سرعت و هم چنین دقت بالای نتایج جست و جو می باشد؛ به گونه ای که تمامی نتایج از 13 موتور جست و جوی قدرتمند در سراسر جهان جمع آوری شده و به تفکیک نشان داده می شوند.

برای یافتن تصاویر مورد نظر خود تنها کافی است تا نام آن ها را وارد نموده و منتظر دریافت نتایجی بی نظیر باشید. بر خلاف دیگر ابزار های مشابه تمامی تصاویر متحرک تحت پشتیبانی این برنامه می باشند که در اکثر مواقع بسیار کاربردی است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه picTrove 2 Image Search اندروید :

جست و جو در سطح اینترنت برای یافتن تصاویر مختلف

دقت بسیار بالا در جست و جو و نمایش نتایجی فوق العاده

جمع آوری همزمان اطلاعات از 13 موتور جست و جوی مختلف

مشاهده عکس ها در حالت تصاویر بند انگشتی پیش از بزرگ نمایی

پشتیبانی کامل از تصاویر گیف

لمس طولانی عکس ها برای اشتراک گذاری مستقیم شان

پیشنهادات جست و جو برای از بین بردن مشکلات املائی

اپلیکیشن picTrove 2 Image Search با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توانسته است تا امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و مود (بدون تبلیغات) اش را از دیتابیس قدرتمند تارنما فارس گرافیک دریافت کنید.

دانلود نسخه اندروید
دانلود نسخه IOS

محیط اپلیکیشن

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت