Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن Good Lock
دانلود اپلیکیشن Good Lock

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، معرفی اپلیکیشن ” Good Lock ” را که زیبا و جذاب است را با کیفیت شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های تارنما فارس گرافیک

Good Lock یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سامسونگ است که امکان شخصی سازی صفحه قفل، نوتیفیکیشن ها، تنظیمات سریع و دیگر بخش های رابط کاربری گلکسی را به کاربران می دهد.

از انتشار نسخه اول این اپلیکیشن حدود سه سال می گذرد و به واسطه کارایی بالا از همان زمان با استقبال قابل قبولی مواجه شد. کمپانی کره ای قبلا وعده داده بود که نسخه جدید این اپ را با عنوان Good Lock 2020 در چهاردهم بهمن ماه منتشر خواهد کرد و حالا به تعهد خود جامه عمل پوشانده است.

برای دانلود اپلیکیشن Good Lock 2020 کافی است به فروشگاه اپ سامسونگ یا همان گلکسی اپس مراجعه کنید. پس از نصب آن می توانید تمام ماژول های به روز شده از جمله QuickStar ، Task Changes، Routines و غیر را هم دریافت کنید.

Good Lock 2020 برخلاف نسخه قبلی از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 پشتیبانی می کند. مهمترین بروزرسانی این اپ پشتیبانی از دارک مورد سیستمی و تنظیم خودکار عناصر بر اساس بک گراند است که به لطف هوش مصنوعی میسر شده است.

اپ شامل مجموعه ای از ابزارها است که امکان تغییر ظاهر ساعت، رنگ بندی تنظیمات سریع، چیدمان تسک منیجر و فونت رابط کاربری را به ارمغان می آورد. با استفاده از Good Lock می توانید کاربردهای تازه ای را به لاک اسکرین اضافه کرده یا عملکرد کلید Recent را به گونه ای تنظیم کنید که با نگه داشتن آن اپ خاصی در حالت اسپلیت اسکرین اجرا شود. این اپ همچنین قابلیت های دیگری را به حالت One Hnad اضافه می کند.

گفتنی است Good Lock 2020 به صورت گام به گام منتشر خواهد شد بنابر این ممکن است ارائه آن برای برخی کاربران مدتی طول بکشد.

دانلود برنامه Good Lock

محیط اپلیکیشن

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت